Kalp kriziyle ilgili bir şey sorcam detaylar kısmını okuyun lütfen çok korkuyorum?

Ben 22 yaşındayım ve benim kalbim normalde diğer insanlara göre biraz daha hızlı atar. Ve ben korktuğum için kardiyolojiye gitmiştim ekg ye falan baktı bide ultrasonla kalbime baktı bir şey çıkmadı ama tabi 3 4 sene oldu. Dünden beri de sol kolum ağrıyor başka belirti yok ama dün akşamdan beri sol üst kolumun ağrısı geçmedi aslında ağrı mi değil mi çözemedim hani böyle bir yerinize bir şey olurda kıtlattığınız zaman geçer ya öyle bir şey gibi ama acıyor ağrıyor gibi de çözemedim. Bazen geçiyor ama genelde ağrıyor neden olur bu ya daha 22 yaşındayım kalp krizi geçiriyor olabilir miyim?
Kalp kriziyle ilgili bir şey sorcam detaylar kısmını okuyun lütfen çok korkuyorum?
Cevapla