Yel girmesi mi yoksa kalp krizi mi detayları okuyun lütfen?

Anlatacağım şey biraz uzun ama detay vererek anlatmak istiyorum. Ben panik atak ve hastalık hastasiyim. Sık sık vücudumu kontrol ederim her hangi bir şey var mı diye. 2 gün önce akşam yürüyüşten geldim ve terliydim. Üstümü çıkardım ama üstümde hiç bir şey yoktu. Vücudumu kontrol ettim her hangi bi kitle beze var mi diye. Terim üstümde kurumuş oldu. Ertesi günü akşam tekrar yürüyüşten geldim ve terli terli yine aynı şeyi yaptım çıplak bir şekilde ve terim yine üzerimde kurudu. Dün akşam bir şey yoktu ağrı falan yoktu ama bu sabah sol kolum çok fena ağrıyordu. Sabahtan beri sol kol ağrısı , uyuşması yaşıyorum ama sanki bir şey batar gibi çok fena. Sırtıma ve göğsüme de vuruyor ağrısı. Kol , göğüs , kalp , sırt ağrıyor. Bıçak saplaniyor gibi. Hatta ben gribim o yüzden bazen burnumu cekiyorum çektiğim zaman sol kalpte ya da sol göğüste tam bilmiyorum bıçak saplaniyor gibi oluyor. Kol ağrısından ağlıyorum o derece felaket bir ağrı. Sanki kıtlatsam geçecek gibi bir agri ama kıtlatsam bile geçmiyor. Ve dediğim gibi batma saplanma şeklinde bir şey bu ve kolda uyuşma yapıor. Kalp krizi olsa 5 6 saat boyunca sürer mi böyle? Bide bende panik atak olduğu için daha 3 4 gün önce kontrol amaclı kardiyolijiye gittim ekg ve eko çekilmişti ama temiz dedi. Bu ne olabilir yel mi kalp krizi mi? Ağlıyorum ağrıdan o derece fazla ağrıyor

Yel girmesi mi yoksa kalp krizi mi detayları okuyun lütfen?
Cevapla