gobegin falan yok sakin kendine kiloyuyum diye takip deli sacmasi diyetler yapma. saglikli bir insanin olmasi gerektigi bir kilodasin. fizigini degistirmek istiyorsan spor yap.
Ben chloe ting’in internet sayfasındaki programlarından birkaç tanesini uygulamıştım, 15 günlük 1 aylık programlar hazırlamış kendisi onlarla çok incelmiştim. Ayrıca YouTube’da April Han ve Lilly Sabri var. Onlarında sayfalarını incelersen bölgesel ya da tüm vücut videolar bulabilirsin. Kendi isteğine göre yaparsın. Ancak bunlarıda düzenli olarak haftada min3-4 kez yapmak önemli. O şekilde değişim gözlemleyebilirsin. Durumun ve zamanın varsa direkt spor salonuna yazılıp hoca eşliğinde de çalışabilirsin ama zorunlu değil tabi ki bu. Kilo sorunun yok, evde kendin halledebilirsin eğer rutin oluşturabilirsen.
Bişey sorucam bende 18 yaşındayım ama şu an sınavım var ve spora gidemem 20 21 yaşlarında squat yapmaya başlasam geç olur mu yani erken yapmak önemli mi🙄
Squat için spor salonuna gitmek lazım ama burada spor salonu uzak baya ve 1 ay oldu bu şehire geleli tek başıma biyere gidemiyorum yani gereksiz olduğunu düşünüyorum o yüzden bu sene için evde squat yapılır mı ki?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
gobegin falan yok sakin kendine kiloyuyum diye takip deli sacmasi diyetler yapma. saglikli bir insanin olmasi gerektigi bir kilodasin. fizigini degistirmek istiyorsan spor yap.
kilon fazla değil asla, şekeri ve karbonhidratı azaltabilirsin ama kilo vermeye ihtiyacın yok. Spor yapıp vücudunu şekillendir.
Nasıl ne gibi sporlar
Ben chloe ting’in internet sayfasındaki programlarından birkaç tanesini uygulamıştım, 15 günlük 1 aylık programlar hazırlamış kendisi onlarla çok incelmiştim. Ayrıca YouTube’da April Han ve Lilly Sabri var. Onlarında sayfalarını incelersen bölgesel ya da tüm vücut videolar bulabilirsin. Kendi isteğine göre yaparsın. Ancak bunlarıda düzenli olarak haftada min3-4 kez yapmak önemli. O şekilde değişim gözlemleyebilirsin. Durumun ve zamanın varsa direkt spor salonuna yazılıp hoca eşliğinde de çalışabilirsin ama zorunlu değil tabi ki bu. Kilo sorunun yok, evde kendin halledebilirsin eğer rutin oluşturabilirsen.
Kilo sorunum yok boy 169 kilo 52 ama biraz şekillenmek istiyorum o yüzden 🙄
Tamam işte dediklerimi uygulayabilirsin, şekillenirsin sporla
yani 50 yaşına geldiğinde yaklaşık 90 olacaksın. Hiç iyi değil :D
Ayy işte o yüzden şimdiden önüne geçmeliyim
Şaka şaka, kilon iyi ama almamaya çalış.
👏💪 o yüzden şimdi 50 olup sporda yaparsam 50 yaşlarında 60ı kabul edebilirim 😂
mantıklı :D
Yok gobegin. takinti yapmissin. o yaslarda ben de yapardim
Merak etme sen her zaman böyle olacaksın zorlama yani.
Azimli ve istikrarlı bir diyet yap egzersizine özen göster bu sayede sıkılaşıp daha fit bir görünüme ulaşabilirsin eğer istediğin buysa
Boyunu bilmiyorum ama kilo vermek yerine spor yapsan daha fit bir vucudun olur
Gayet iyisin ama diyetle 50 olmak yerine spor yapıp bu kilolarda kalmak daha iyi
Obeziteye doğru gitme de 😂 bence kadın 50-55 kalmalıdır.
Bunun yaşla alakası yok hem boy da önemli bi de karında yağlanma mevcut ben 47 kilo olmama rağmen bende de karında yağlanma var beslenmeni düzelt
Aynen öyle canım düzeltmeye çalışıyorum 🥰
kilo her zaman boy ile orantılı olması lazım yaşla değil. boy kaç.
18 yaşındayım ve 44 kiloyum ama hayla çok kilolu olduğumu düşünüyorum
Yokya 48 ideal hem güzelsin bu kiloyla
sen en fazla 17 yaşındasın
Nereden çıkardın
iddaya girebiliriz kardeşim.
Neyine
neyine dersin
Tamam kaybeden sokak hayvanlarını besler
harikasın olur :)
Tamam Instagram ver oradan kimlik atayım
instagram kullanmıyorum ki
Bu mu kilolu kız gayet iyisn bence
Sacmalama kilon iyi kizim
Değişir daha 25de 58 olursun
Cokta kilo yok takmaya degecek gibi degil yani
Sen kendini begeniyorsan gerisi önemli değil
iyi duruyor. boy da önemli kas da.
Vücudun sıkı olmaması dışında bir sorun yok
Gaye iyi bence biraz squat fena olmaz
Yetmez az daha kilo al en az 60 70 ol 😄
Dikkat edersen almazsinn bence iyi fiziginn
Fizigin guzeld duruyor boyun kac
spor yap squat yap biraz cok sekilsiz
Bişey sorucam bende 18 yaşındayım ama şu an sınavım var ve spora gidemem 20 21 yaşlarında squat yapmaya başlasam geç olur mu yani erken yapmak önemli mi🙄
@Medcezir6134 hiç bişey için geç olmazda hayatını eteleme fikri çok saçma.
Erteleme Bir iki senedir bişey olmaz yani gec olmaz dedin içim rahatladı
@Medcezir6134 hayat geç olabilir spor olarak elbet olmaz ama bence hem sınav hem spora vakit ayırabilirsin
Squat için spor salonuna gitmek lazım ama burada spor salonu uzak baya ve 1 ay oldu bu şehire geleli tek başıma biyere gidemiyorum yani gereksiz olduğunu düşünüyorum o yüzden bu sene için evde squat yapılır mı ki?
@Medcezir6134 squatı zaten yeni başlayan biri oldugun için kendi ağırlıgınla yapabilirsin evde olur zaten
Tm youtubede bakarım sağol 🙏
Gayet ideal bence kafana takma
Libido killer eşofman😂
Eşofman değil zaten
Pardon haşufman pijama
Mmşler kaç beden
Bu kilo almış halin mi
Senin neren kilolu harikasın bence
E vücudun iyi, neyi vermeye çalışıyorsun?
Karnın iyi görünüyor, boyun ne kadar?
Normal görünüyorsun, neyini beğenmiyorsun
İyisiniz
gayet iyiii sikilastir birazdaha
Gayet iyi
Belin kalın
Boy kaç
popiş nerede
İyi tabi ki de
anlasilmiyor
boyun kaç ki
boyuna göre normal
popon yok
Evet çocuk gibisin
Çok iyi saçmalama kal böyle
Bel kıvrımında yok galibaa dümdüzsün
Baya baya zayıfsın
Fena tatlı görünüyor
İyi böyle.
Normal kilon neren kilolu la
Hani göbek nerde olm
Boy kaç kısaysa kötü
İyi normal
Göbeğe bak
Biliyorum 😩
Zjzjzjksksjj@ kendi göbeğinide atsana merak ettim sanırım kusursuzsun😄😂😄
32 yaşında bunak gelmiş yorum yazmişya snin göbeğini merak ediyorum hahah😂😂😂
Gayet iyi
Gobegin yok boy kac
Normalsin takilma
One be cok tabi
Bence gayet iyisin
Boy kaş peki
Cok duzsun
Minyonsun