Benim yaşamam suç mu?

Kilomdan dolayı aşağılık birisi gibi görülmekten çok sıkıldım zayıflamayı bende çok isterim ama başaramadım hayatından şekeri çıkar dediler denedim yemeği de olabildiğince az yemeye çalıştım şeker hiç yemedim sonra başım dönmeye başladı dayanamayıp yine yedim utanıyorum kendimden 😔 belki diyeceksiniz ki spor yap spor yapacak kadar büyük bir gelire sahip değilim ben o pahalı şeylerden alıp yiyemiyorum 😔 ... Biraz içimi dökmek istedim umarım beni linçlemezsiniz...

Benim yaşamam suç mu?
Cevapla