Sağlık Elimi kedi ısırdı ve 5-6 saat sonra aşı yaptırdım, aşıyı yaptıktan sonra kötü oldum sizce yan etki mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Dünde 2. Dozu oldum yine fenalaştı'm ama şu an iyim sadece kötü hisediyom kendimi Güncellemeler+1 yıl Şu an iyiyim iyleştim bu pazar son dozumuda yapacam bitecek artık Elimi kedi ısırdı ve 5-6 saat sonra aşı yaptırdım, aşıyı yaptıktan sonra kötü oldum sizce yan etki mi? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
zsrndr Takip Et Guru Yaş: 76 , eic 97% +1 yıl Ay ben bundan cok korkuyorum iste disarida kedi severken bu post gelicek aklima 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Dikat et ürkek ve anormal davranan yürüyüşü farklı olan kedilere fazla yaklaşma Yorumla zsrndr +1 yıl Evet onlar korkudan ne yapacagini sasiriyor Yorumla Soran +1 yıl Yok kuduz oluyor onlar genelde hastalıklı yani:D Yorumla zsrndr +1 yıl Of tamam sevmiycem zaten neyi sevs- Yorumla Soran +1 yıl Ahahhah yok ya öğle demedim dikat et yani bak 1 haftadır hastaneye gidiyiyom evim gibi oldu resmen sırf bi kedi yüzünden sksksks Yorumla zsrndr +1 yıl Gecmis olsunn gecince durumu guncelle Yorumla Soran +1 yıl Teşekür ederim Yorumla
Venetor Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl her gün koluma imzalarını atıyorlar. Sanatlarını icra ediyorlar. Bir şey olmaz. Yan etkidir 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sokak kedisi olduğu için aşı yaptırdım bir şey soracam kuduzun belirtileri ısırldığımız gün ortaya çıkarmı? Yorumla
Depresyon_man Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Sorun olmaz geçmiş olsun 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
zzGatokitty Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 91% +1 yıl aşıya gerek yoktu boşuna olmuşsun 1 8 Yorumla Soran +1 yıl Ama sokak kendisiydi ondan yaptırdım aşıyı Yorumla zzGatokitty +1 yıl tamam işte gereksiz genede kedi de zaten kuduz olmaz o daha çok köpeklerde oluyor Yorumla Soran +1 yıl Hmm Tm teşekkürler keşke aşıyı yapmasaydım diyorum aslında yaptıktan sonra bunlar başıma geldi rahatsızlandım Yorumla Soran +1 yıl Bide kediyi izlemem lazım doktorda öğle dedi bakalım 10 gün yaşiyacakmı kedi yaşarsa kuduz değildir Yorumla zzGatokitty +1 yıl kuduz olsa ışıktan sudan da kaçar daha saldırgan olur Yorumla Soran +1 yıl Ayn bu bizim bahçedeki okadar büyük değil zaten şapşal bişi tuhaf bi davranışında yok sadece çok hareketli Yorumla zzGatokitty +1 yıl hareketli tipler çok sevilmiyor ya daha çok ısırıp tırnaklama eğiliminde oluyor Yorumla Soran +1 yıl Ben tutmuştum kediyi rahatsız oldu sanırım ısırıp kaçtı hemen yani öğle ısırpta bırakmadı ısırığı atığı gibi kaçtı zaten Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bu durumu biz bilemeyiz. doktora gitmelisin. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Aşımı yaptırdım zaten kedi ısırdıktan 5-6 saat sonra doktor tetanoz aşısının yan etkisi olabilir dedi ama kuduz aşısının yan etkisi nadir olur dedi Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Normal Ağrı sızı olur 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Şu anda biraz boyun ağrım var kötü hisediyom Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yan etki olabilir geçmiş olsun 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekürler evdekilerde yan etkidir diyor ama bilmiyom belkide fazla taktım kafaya ondandır :D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ay ben bundan cok korkuyorum iste disarida kedi severken bu post gelicek aklima
Dikat et ürkek ve anormal davranan yürüyüşü farklı olan kedilere fazla yaklaşma
Evet onlar korkudan ne yapacagini sasiriyor
Yok kuduz oluyor onlar genelde hastalıklı yani:D
Of tamam sevmiycem zaten neyi sevs-
Ahahhah yok ya öğle demedim dikat et yani bak 1 haftadır hastaneye gidiyiyom evim gibi oldu resmen sırf bi kedi yüzünden sksksks
Gecmis olsunn gecince durumu guncelle
Teşekür ederim
her gün koluma imzalarını atıyorlar. Sanatlarını icra ediyorlar. Bir şey olmaz. Yan etkidir
Sokak kedisi olduğu için aşı yaptırdım bir şey soracam kuduzun belirtileri ısırldığımız gün ortaya çıkarmı?
Sorun olmaz geçmiş olsun
Teşekkür ederim
aşıya gerek yoktu boşuna olmuşsun
Ama sokak kendisiydi ondan yaptırdım aşıyı
tamam işte gereksiz genede kedi de zaten kuduz olmaz o daha çok köpeklerde oluyor
Hmm Tm teşekkürler keşke aşıyı yapmasaydım diyorum aslında yaptıktan sonra bunlar başıma geldi rahatsızlandım
Bide kediyi izlemem lazım doktorda öğle dedi bakalım 10 gün yaşiyacakmı kedi yaşarsa kuduz değildir
kuduz olsa ışıktan sudan da kaçar daha saldırgan olur
Ayn bu bizim bahçedeki okadar büyük değil zaten şapşal bişi tuhaf bi davranışında yok sadece çok hareketli
hareketli tipler çok sevilmiyor ya daha çok ısırıp tırnaklama eğiliminde oluyor
Ben tutmuştum kediyi rahatsız oldu sanırım ısırıp kaçtı hemen yani öğle ısırpta bırakmadı ısırığı atığı gibi kaçtı zaten
Bu durumu biz bilemeyiz. doktora gitmelisin.
Aşımı yaptırdım zaten kedi ısırdıktan 5-6 saat sonra doktor tetanoz aşısının yan etkisi olabilir dedi ama kuduz aşısının yan etkisi nadir olur dedi
Normal Ağrı sızı olur
Şu anda biraz boyun ağrım var kötü hisediyom
Yan etki olabilir geçmiş olsun
Teşekürler evdekilerde yan etkidir diyor ama bilmiyom belkide fazla taktım kafaya ondandır :D