Elimi kedi ısırdı ve 5-6 saat sonra aşı yaptırdım, aşıyı yaptıktan sonra kötü oldum sizce yan etki mi?

Dünde 2. Dozu oldum yine fenalaştı'm ama şu an iyim sadece kötü hisediyom kendimi
Güncellemeler
+1 yıl
Şu an iyiyim iyleştim bu pazar son dozumuda yapacam bitecek artık
Elimi kedi ısırdı ve 5-6 saat sonra aşı yaptırdım, aşıyı yaptıktan sonra kötü oldum sizce yan etki mi?
Cevapla