İlk aşıyı oldum kol ağrısı dışında yan etki gören oldu mu?

Vücudumda sanki böyle batmalar olur gibi sanki eklemlerime teker teker bir şeyler batıyor gibi hissediyorum
İlk aşıyı oldum kol ağrısı dışında yan etki gören oldu mu?
Cevapla