Kedi tırmaladı elimi 1 ay önce gene aynı şikayet kuduz aşısı ve tetanoz olmuştum? Tekrar olmama gerek var mı sizce?

Sokakta beslediğim kedi elimi tırmaladı biraz kanadı kolonya ile temizledim. 1 ay öncede gene aynı kedi tırmalamıştı tetanoz ve 2 doz kuduz aşısı olmuştum. Bundan 1.5 yıl öncede 5 doz kuduz aşısı olmuştum. Ama şimdi tekrar aşı olmam gerekmez değil mi?
Kedi tırmaladı elimi 1 ay önce gene aynı şikayet kuduz aşısı ve tetanoz olmuştum? Tekrar olmama gerek var mı sizce?
Cevapla