Benim gibi kalbi sıkışan var mı? Doktorlar hiçbirşeyin yok her şey normal diyip gönderiyor?

Kalbimin olduğu sol göğüs altımdan böyle bıçak batırıyorlar gibi nefesimi kesen sızı gibi bir şey oluyor ve nefes alamıyorum. Zaman zaman bazen kuvvetli oluyor geçiyor otuz saniye kadar ama bazende ya sırtım ya göğüs altından vuruyor. Kalp hastasıyım ameliyat geçirdim. Hala kontrolüme gidiyorum her gittiğimde söyledim ama hiçbir şey çıkmıyor. Fakat az önce üç dört dakika beni süründürdü nefes alamadım. Tanıdığımızın eşindede olmuş ilaç vermişler damar tıkanıklığı çıkmış. Ama kimsede böyle şikayet duymadım çevremde.

Benim gibi kalbi sıkışan var mı? Doktorlar hiçbirşeyin yok her şey normal diyip gönderiyor?
Cevapla