Nişanlımda SMA taşıyıcılığı çıktı, onun için kötü bir şey mi?

Nikah başvurusu yaptığımızda zorunlu olan bu testleri yaptırdık sağolsunlar 5 ay sonra sağlık kuruluşundan arandık ayrılmasak belkide şimdi hamileydim neyse aradılar beni çocuk yapmayın vs aile hekimim bile aradı beni gelip ayrıldığınıza dair dilekçe yazmalısın falan her neyse eski nişanlım adına çok üzüldüm bu hastalığın ona bir olur mu?
Nişanlımda SMA taşıyıcılığı çıktı, onun için kötü bir şey mi?
Cevapla