Baldızımla bir iddiaya girdik ve sonu benim için pek iyi olmadı sizce nişanlımın gözünde bu bir eksi katmış mıdır?

Ben fiziksel olarak baya zayıf kabaca çelimsiz diye tabir edilen bir erkeğim ve nişanlımın kız kardeşi benimle bilek güreşi yapmayı teklif etti ben saçma bulup neden dediğim de nişanlım da ne olacak yapın eğleniyoruz burada işte dedi ve kabul edip yaptım ancak nişanlımın 21 yaşındaki kız kardeşini bir türlü deviremedim dakikalar geçmesine rağmen yenişemedik... nişanlım dahil herkes güldü bu duruma :( sizce nişanlımın gözünde rezil olmuş muyumdur bu durumdan dolayı hakkımda olumsuz düşünür mü?

Güncellemeler
1 yıl
Konu neden cinsel kategoriye alındı bilmiyorum. Konunun cinsellikle ilgisi yok.. neyse yanirlarinizi bekliyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Baldızımla bir iddiaya girdik ve sonu benim için pek iyi olmadı sizce nişanlımın gözünde bu bir eksi katmış mıdır?
Cevapla