Güncellemeler
1 yıl
Konu neden cinsel kategoriye alındı bilmiyorum. Konunun cinsellikle ilgisi yok.. neyse yanirlarinizi bekliyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Ben fiziksel olarak baya zayıf kabaca çelimsiz diye tabir edilen bir erkeğim ve nişanlımın kız kardeşi benimle bilek güreşi yapmayı teklif etti ben saçma bulup neden dediğim de nişanlım da ne olacak yapın eğleniyoruz burada işte dedi ve kabul edip yaptım ancak nişanlımın 21 yaşındaki kız kardeşini bir türlü deviremedim dakikalar geçmesine rağmen yenişemedik... nişanlım dahil herkes güldü bu duruma :( sizce nişanlımın gözünde rezil olmuş muyumdur bu durumdan dolayı hakkımda olumsuz düşünür mü?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Knk olmuşsundur
Bi an önce kendini toparla kilo gerekirse spora başla hatta başlaman lazım sana öyle diyim
Neden olmuşumdur peki açar mısın biraz dostum?
Kardeşim onun kız kardeşine yenildin daha nasıl açayım mk
Abisi olsa babası olsa bu kadar dert etme derim ama kız kardeşi yani
Bide sana gülmüşler mk daha bunun açığı mı var
Sen fazla soru sorma knk dediğimi yap bi an önce kendi eksiğini gör ve gider
Bu konuya acilen önem ver beni dinle
Onlar şimdi makara kikiri senin bu muhabbetle ne dşşak geçiyorlardı biliyomusun hayır
O yüzden nişanlına söylemeden git spora başla sendeki değişikliği görünce söylersin spora başladığını
Gittiğini niye söylemedin derse öyle takılıyodum yalandan gidiyodum dersin
Valla gerisi sana kalmış knk
Güzel fikir kardeşim eyvallah bu arada son olarak şunu soracağım nişanlım da bana bilek güreşi teklifi etti o olayın üstüne dün akşam işim var dedim sıyrıldım... Bi daha teklif ederse deneyim mi nişanlımla da o da tutturdu bide benle yap diye nedense?
Baş basayken teklif etti kimse yokken bu arada birde benle yap dedi?
Knk hazırlıklı çık karşısına idman yap biraz
Kadınlar karşısında güçlü erkek görmek ister bunu unutma
Seni zaten erkek olduğun için istiyor bu kadın anladın mı
Hazırlıklı ol zaman kazan bide ben senin kolunu incitmem istemem hayatım de vs de o sıra elini tut elinin üstünü öp felan işte knk sıyrıl ısrar ederse de bu sefer sakın acıma ya da bilerek yenil ama bilerek yenildiğin belli olsun
Bak bunlar hep test knk anklında olsun seni bilinçli ya da bilinçsiz test ediyor bunu bil
Bunun adı shittest 😉
Gücümü ölçmek istiyor sanırım kendince...
Söylediklerinden anladığım zayıf olmamin etkisi var yenilmekte kıza galiba
Yani knk bunu sen kendin söylüyorsun bu işe cidden önem ver
Onlar sana inkar edecekler yok bişey olmaz aramızda falan filan ama bu iş senin başını ağrıtır haberin olsun
Baldızlada arana mesafe koy sana saygı duysun büyüğünü bilsin gerekirse çocuğa harçlık verir gibi harçlık ver psikolojik üstünlük sağla
Ayrıca böyle yenileceğini bilerek bazı şeyleri yapma gerekirse ağırlığını koy konuyu kapat
Yenillecegimi nerdeyse hiç tahmin etmedim onun rahatlığı vardı biraz.. Haklısın baldızın o günden sonra bana karşı olan tavırları değişti tepeden bakar gibi konuşmalar yanımdan kendini kasarak geçmesi falan ne bu tavırlar çözemedim
Ben 34 baldız 21 yaşında
Knk sende en ufak hatasında tepesine çık ama haklı olmayı ihmal etme sakın onların gözünde de haklı senin olman lazım ablasına söyle bu bana karşı böyle yapıyor saygısını korusun de hem aramızda 13 yaş var de hemde ben onun eniştesiyim de biraz masaya yumruğunu koy
Unutma bu saatten sonra kurban artık sensin kurban rolünden çıkman lazjm
Ama bunları onlara yansıtma
Yani baldıza yenildi gitti spora başladı dedirtme onlara
Haklısın dostum. Böyle halsiz güçsüz olmak benimde hoşuma gitmiyor hiç. söylediklerini uygulayacağım var ol 🙏
Yarın hemen git senden ricam başla hemen
🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Biraz
nişanlım da bana bilek güreşi teklifi etti o olayın üstüne dün akşam işim var dedim sıyrıldım... Bi daha teklif ederse deneyim mi nişanlımla da o da tutturdu bide benle yap diye?
bir şey sorabilirmiyim
Tâbi?
neydi ki ne oldu
Yazdım dostum soruda
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!