Boşanmak üzere olduğum mahluk bana bunu da yaptı. Sizce iyi mi yapti?

Selam arkadaşlar. Boşanmak üzere olduğum mahluk var. Dün akşam saatlerinde işten eve döndüğümde, rakı masasında en yakın arkadaşlari eşleri vardı. Eşim denecek o manyağın yanında da sevgilisi vardı. Bunları böyle görünce çok sinirlendim. Eşim denecek o pisliğe "baban da sanırım annenin gözüne soka soka sevgililerini eve getiriyordu dimi? Hayatımda senin kadar boş birini görmedim. Zampara lik yapacağına aç kitap oku kütüphaneye git. Namaz kıl Kuranı Kerim oku" dedim. Sonrada en yakin arkadaşlarına "nasıl bu rezalete göz yumarsiniz" dedim. Hepsini kovdum evden. O ev babamin bana hediye ettiği ev bide. Arkadaşlar kötü mü yaptım. Ses çıkarmasa miydim?

Boşanmak üzere olduğum mahluk bana bunu da yaptı. Sizce iyi mi yapti?
Cevapla