Kaldırımda araba çarpmasıyla babamı iç kanamadan kaybettim ne zaman bu konu geçse kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

Onu kurtaramadılar.. sanki dün gibi bu acı nasıl geçecek 12 sene oldu. Acil yardım eğitimi izliyordum ve çok kötü oldum yine bu konuyu dinlerken …
Kaldırımda araba çarpmasıyla babamı iç kanamadan kaybettim ne zaman bu konu geçse kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla