Babama vurdum ve aşırı pişman oldum. ne yapmalıyım?

babamla kavga ettik. bana göre değil, kesinlikle o haksızdı ama hatasını kabul etmiyordu inada bindi. tartıştık ve ona yumruk attım. sonra o beni altına aldı bir tane de o bana vurdu fakat ben iyice sinirlendim. babam benden iri yarı sırf kas gücünün vermiş olduğu avantajdan faydalanıp beni yere düşürdü fakat yerdeyken üstümden çıkmadı ben de ana bacı sövdüm o sinirle. kalk üzerimden ne yapacağımı biliyorum sana dedim aşırı öfkeli şekilde. sonra bunun üzerine tekrar yürüdüm, benden tırstı o esnada gerçekten üzüldüm ve suçlu da olsa aşırı vicdan azabı çekiyorum şu an babamın benden korkmuş hali aklıma geldikçe :( napmalıyım sizce? şu an başka yerdeyim.
Babama vurdum ve aşırı pişman oldum. ne yapmalıyım?
Cevapla