İlaç kullanıyorum ve kokusu çok afedersiniz idrarıma kadar işlemiş neden?

Özür dilerim ayıp bir soru ama öğrenmek istiyorum
Üşüttüğüm için doktorum ilaç yazdı ve kokusunu yutarken alıyorum ama idrarıma kadar etki etmesi normal mi
Yani idrarın kokusu ilacımın kokusu gibi
İlaç kullanıyorum ve kokusu çok afedersiniz idrarıma kadar işlemiş neden?
Cevapla