Astım ilacı kullandıktan sonra ağzımı çalkalamıyorum koku yaparmı?

Astım ilacını içe çektikten sonra ağız çalkalaması yapmak gerekiyor ben üşendim çalkalamadım hergün kullanıyorum ağzımda 1 haftadır aşırı kokuyomuş dişlerimi falan fırçalıyorum kokuyomuş neden olabilir o yüzden olabilirmi

Astım ilacı kullandıktan sonra ağzımı çalkalamıyorum koku yaparmı?
Cevapla