Uyuz sadece ayaklarda olmaz ama Bazen çorapdan deterjandan dolayı oluyor ve şu sıralar nem arttığından değişik böcekler var etrafta ısırmış olabilirler Bepanthol sürün ciddi bişey olduğunu düşünmüyorum MasterBOZKURT keyifli günler dilerim...
Yazın özellikle çok oluyor bende güneşe daha fazla maruz kalan yerlerde oluyor bende. El üstünde araba kullanırken direksiyonu tutuyorum camdan güneş alıyor el üstleri.. açık ayakkabı giydiğimde ayaklarımın üst kısımlarında çok kaşıntılı minik kabarcıklar oluyor. aşırı bir kaşıntı oluyor. sanırım cilt kuruluğu ve güneş allerjisi kışın bir sorunum olmuyor yazın artıyor bu sorunum
Bazen olabiliyor çoraptan da oluyo alerji de olabiliyor egzama da olabilir yara olana kadar kaşıntırdinmi sende😅 şimdi ne yersen ne içsen de hemen dokunuyor dikkat et.
bende arada oluyor hergün duş spor 3 ayakkabı da değiştirsem oluyor. ilk böyle başlıyor sonra su topluyor nasır tutuyor kovaya yarım ılık su doldurup oksijeli su döküyorum bi kaç güne geçiyor antibiyotikli pudalar var çoraba basıyorum giyiyorum geçiyor geçmiş olsun
Hayır ya ama çoraptan veya kuru otlardan olabilir mi bilmiyorum arada dereye iniyorum ve ya ormanda yürüyüş yapıyorum otlar da kaşıntı yapıyor ama bilekteki gibi olmuyor