Ya evde bitek babannem ile benim ayaklarım sürekli geceleri yanıyor ve uyuyamıyoruz, sanki ateş oluyor ayaklarımda, duvara yaslıyorum olmuyor hala yanmaya devam ediyor, hatta soğuk yere tutunca daha çok yanıyor, sizce neden ya uyuyamıyorum artık?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Şeker hastalığı olabilir
Şeker hastalığı olabilir işte çok tehlikeli efendim
Şeker hastalığı tehlikelimi ya
Şu kadar diyeyim sana kanserden bile daha kötü. Korkutmak istemiyorum ama gerçekten öyle
Yok beeee onca insan şeker hastası niye bişey olmuyor onlara şeker yemezsen bişey olmaz bence
Amacım korkutmak değil ama öyle. Yani şöyle diyeyim yaşarsın belki ama bir ömür acı çekersin aç bak araştır. Bazı şeker hastalarında parmaklara kadar kesiyorlar. Ben seni korkutmak istemiyorum belki korksan daha iyi ama dikkat et. İki günlük dünya değmez. Şeker hastalığı bildiğin gibi değil
Yaaa kesmek falan ALLAH KORUSUN ben öyle bişey olduğunu düşünmüyordum sadece yediğine dikkat ettiklerini falan sanıyordum peki ayaklarını neden kesiyorlar ya ALLAH KORUSUN öyle şey mi olur
Yani bu kangıren değil ki neden kesiyorlar
Şeker hastalığında öyle oluyor işte. Ha bak tavsiyem ol veya olma dengeli beslen. Ayrıca seviyesi var tip 1 tip 2 diyabet diye de sen bir git tahlil yap. Duruma göre sana insülin falan neyse işte verirler. Bak kanser hastası bile tanıdıklarım var ama onlar bile şeker hastalığına daha kötü diyorlar. Şeker hastalığı çok zor. Lütfen sağlıklı beslen
Araştır o kesme kısmını da o ayrı konu. Sadece tehlikesine vurgu yapmak istedim. Korkuttuysam üzgünüm
Araştırdım ya şeker yükseldiği zaman ayaklardaki kan dolaşımı düzensizleşiyormuş galiba bir süre sonra kangren oluyormuş bu yüzden kesmek zorunda kalıyorlarmış, ben şekeri çok basit bir şey düşünüyordum, ayrıca yağlı ve paketli şeyler de yiyemiyorlar, e biz ne yicez o zaman yani şeker hastalari ne yiyor o zaman, tuz falan yasakmış öyle hayat mi geçer kanser daha iyidir bencede
Ya balkondayım hala ayaklarim yanıyor
Ya çok fena ateş bastı ayağımı şu an balkonda olmama rağmen ya
Korktum
Aynen öyle bak sana dediğim gibi bak kanser bile gerçekten insanı hani süründüren bir hastalık ama şeker hastalığından daha iyi denebilir bile. Bak ben sana parmağın falan kesilecek demedim ama bir noktadan sonra gerçekten kötü olursa mecbur. Şu an öyle olduğunu sanmam zaten ama yine de dikkat et. Zaten bak şekeri asıl yükselten şekerli yiyecekler değil ha onlar da yükseltir ama özellikle hazır Paketli gıdalar ve hamur işi ekmek falan aşırı yani
Geçer o geçer de yarına kadar en geç yine de dikkat et işte sağlığına ders olsun sana. İnan bana tabiri caizse it gibi pişman olursun o yediklerinden
Bu arada sorması ayıptır kilolu musun? Özellikle kilo sorunu olanlarda şeker ve tansiyon givi şeyler yüksek olabiliyor
Yok ya 155 boyum 55 kiloyum eskiden 40 kiloyum 15 kilo aldım... Bide benim ayaklarımla birlikte ellerimde yanıyor
Şu an başladı ellerimin yanması
Psikolojik de olabilir şu an o çok düşünme de geçer yav sakin. Seni korkuttuysam özür dilerim ama tamamen senin iyiliğin için böyle davrandım. Yine de çok sağlıksız beslenme böyle tavsiyemdir. Ha şu an öyle olmasan bile belki 3-5-10 yıla ne olacağını bilemezsin
Çok teşekkür ederim, korkutmadın bu arada ben ne zaman bir hastalığım var desem zaten o hastalık çıkmıyor çok farklı bir hastalık çıkıyor yani basit bir hastaligim oluyor, inşallah yine öyle olur, ben böyle dışarıdan çok yemek yerim hazır yapılmış ama yemek değil , hamburger, patates, dürüm, abur cubur bunları çok yerim
İşte bak onlar yapar işte hemde aşırı. Ben zaten şu an sende şeker olduğunu düşünüyorum ama tip2 diyabet li olman mümkün. Neyse o kadar da yemek yeme dışarıda hele abur cubur zaten apayrı bir konu. Kısacası daha iyi beslen zaten kilon yok öyle
Çok teşekkür ederim bilgilendiriniz en azından, en kısa sürede gidip kan değerlerime baktırmam gerekiyor
Aynen öyle gidip baktır zaten detaylıca ona göre doktorun da tavsiyeler verir doktor değiliz sonuçta 😅. Sadece dediğim gibi başına gelebilecek en kötü hastalık şeker hastalığı olur ve daima dikkat et derim
İstek attım soracağım bişey olur diye
Tamamdır sorun yok için rahat olsun yine de
Tahlil yaptır bilmediğin bir rahatsızlığın var ayak yanmaları ciğerlerle alakali
Ciğer mi diyabet mi
Çok sebebi var şeker olur ayakta çok kalmak
Bir sürü
Git şekerine baktır çıkmaz ise sevinme birde gizli şekere baktır
Herkes şeker diyor korktum ya
Ayak falan kesiyorlarmS ALLAH KORUSUN
Ayak altın yanıyorsa kesin şeker dendir
Yok canım o kadar da değil
B12 eksikliği de yapar şeker de yapar aile hekimine gidip öğrenebilirsin panik yapma
Tahlil yaptırmadan bilemezsin nete bakıpda yorum yapma kendince
Bunca insan saf değil ya illaki bilen vardır diye sordum
Ayrıca herkes aynı şeyi diyo
Diyabet falan
kimse saf değil tabii ama herkesin yapısıda bir olmuyor. Panik yapmaman için dedim
Ya ben panik yapmıyorum zaten ben ne zaman kendimde bir hastalık düşünsem gerçek olmuyor bu yüzden sıkıntı yok şeker olduğunu sanmam çünkü ben ne zaman var desem yok çıkıyor hxowhsks
Ama eninde degilim şeker hastaligina benziyor sık idrara çıkma ayakta yanma falan
ailede var mı diyabet
Şimdi bir şey dicem de yoğurt sürüp güzel yalanır be serinler hemde ajsdhasdhas
Ayaklarında sorun mu var
Yok ya hep böyle
Bu hafta şekerli bişeyler yeme fazla
Ya ben çayı hep 3 şekerli içerim tatlı da çok severim..
Sadece o degıl cok etken var buna gün içinde cok ayakta duruyo musun
Yok ya sürekli oturuyorum
Kan dolaşımını etkıleyen bişey olabılır gunde 4 5 kere soğuk suyla yıka ayaklarını buz gıbı suda da bekletebılırsın
İnanır mısın uyuyamadım gece kalktım geldim balkona balkonda uyudum ve şu an balkonda bile hafif hafif yanıyor ayaklarım, ya üstümü açıyorum yani terleme falan olmuyor sıcak değil ama ayaklarımda sanki birisi ateş yakiyor ya yok böyle bişey çok kötü uyuyamiyorum
Şimdi git soğuk su hazırla ayaklarını içine sok 5 dk bekle kan dolaşımına iyi gelir
Teşekkür ederim yapıcam
Yap rica ederim
ılık duş aldır ayaklarına yatmadan önce
Diyabet
İstersen yalayabilirim
Şekerini kontrol ettir
Kötü bişey mi ya bu şeker ben çok tatlı yerim çayı falan 3 şekerli içerim bişey olmadı
Kötü olur mu ya 😅😅 buda soru mu
Anlamadım ben kötü mü
Google amcaya sorsana
Sormuştum yükselince inme yapıyormuş
Git baktır işte yemin mi edelim 😅
Mantar yapar
Mantar yokki
Gözükmez ama vardır, mantar yanma yapar ayakta
Yalasam
Dar giyinme
Hastalık mı var ki
Bilmem var mı bende onu merak ediyorum
Bir gidin bence
Ayaklarınıdan