Rahim ağzı kanseri aşısı yaptırdınız mı, yapılması gerekiyor mu?

Sizce yapılması gerekiyor mu
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında aşıyı yaptırmak gerekiyormuş evlenmeden önce yapılırsa koruyuculugu daha fazlaymış 10 yıl koruyormus 3 doz 6 ayda1 yapılıyor devlet ödemiyor bide sizin fikrinizi almak istedim
Rahim ağzı kanseri aşısı yaptırdınız mı, yapılması gerekiyor mu?
Cevapla