Kızlar, Hanımlar hiç doktorda meme kanseri muayenesi yaptırdınız mı? HPV aşısı oldunuz mu?

hsgm. saglik. gov. tr Adresinde bilgilendirici videoları izledim. 20-25 yaşından itibaren meme muayenesi ve 12-13 yaşlarından itibaren HPV aşısı yapılıyormuş. Ben daha yeni duydum. 25 yaşındayım. Bu aşıyı 12-13 taşında yaptırırsan daha iyi korurmuş. Sonraları antikorlar zayıfladığı için pek etkili olmazmış. Yaptıranınız var mı bu aşıyı? Yine meme muayenesi yaptırdınız mı? Mamografi çektirdiniz mi? Nasıldı muayene? Aslında bunu kadınlara soracaktım yalnız ama bu hpv aşısı erkeklere de yapılıyormuş. Ondan soru hem kadın hem erkeklere açık. Bunların taramalarını KETEM ve AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİNDEN ÜCRETSİZ OLARAK YAPTIRABİLİYORUZ. Aşı ücretsiz mi?
Kızlar, Hanımlar hiç doktorda meme kanseri muayenesi yaptırdınız mı? HPV aşısı oldunuz mu?

Kadın HPV
Kadın HPV

Erkek HPV
Erkek HPV





Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu erkeklere açmayı unutmuşuz iyi mi? 😂😂😂Aman onlar da eksik kalıversinler 😂😂😂
https://resmim.net/f/brP59L.jpeg
https://resmim.net/f/PC9Tec.jpeg
Güncellemeler
+1 yıl
Niye ulan kadınlardan hiç kimse gelip de görüş paylaşmamış? Sadece 1 kişi. Dün gece ben bu soruları paylaştığımda kadınlar bir sürü azgın soru sorup cevap veriyorlardı. Cinsellikte gençlerin önlemini aldığı tek şey çocuk. Yani çocuk olmasın da ne olursa olsun istersek ölelim.
Kızlar, Hanımlar hiç doktorda meme kanseri muayenesi yaptırdınız mı? HPV aşısı oldunuz mu?
Cevapla