65 yaşı geçince erkeklerde menapozun benzeri bir şey mi oluyor?

Eskiden çok iyi bir ilişkimiz olan babam sürekli ömrümü bitirdin diğer 2 ablan 36 ve 35 yaşındalar sen 25 yaşındasın sen olmasaydın krallar gibi emeklilik hayatı yaşardım, keşke hastanede doğduğun gün ölseydin diyor. Ya muhalefetim ama bu tele 1’e de başlıcam artık bir şey okuyor ordan eyvah aç kaldık diyor gündemde sürekli felaket senaryoları var. Vallahi Allah keşke canımı alsa da kurtulsam ya biz oyumuzu vermedik mevcuta ama tek bir isteğim var huzur ya depresyona girdim. Keşke Allah canımı alsa ya da hastanelik etse psikolojik şiddet görüyorum

65 yaşı geçince erkeklerde menapozun benzeri bir şey mi oluyor?
Cevapla