Ben, dün başladım, evet sürekli olur.. 🙄 1 ay yaparım, sonra koruma..
Hayat sanki çok güzelmiş gibi bide diyet yapıyoruz ya 😒

Siz en son ne zaman diyete girdiniz, diyetleriniz sürekli olur mu?
Ben, dün başladım, evet sürekli olur.. 🙄 1 ay yaparım, sonra koruma..
Hayat sanki çok güzelmiş gibi bide diyet yapıyoruz ya 😒

Siz en son ne zaman diyete girdiniz, diyetleriniz sürekli olur mu?
Ben sanırım 1 yıl önce diyet yapmıştım oda kilo vermek için spor ile birlikte o zamandan bu yana kilom ideal olduğu için diyet yapmıyorum ama dikkat ediyorum yani kalori fazla almamaya ve düzenli spor yapmaya.
Bende öyle... 2 kg gelmis baktim dün 🙄onu vereyim jsjsjs
Yaparsın sen abla 🙏🌹 sdfsd
Yaparsin sen abla😀ama uyuz uyuz da gülmüş
Gülmedim ya sen random atınca şey yaptım :D
2 hafta önce. 4 günde 34 km. su diyeti. 5 kg. Yetti zaten. Ama yine bu hafta bir kamp yaparsam belemedik’te orada da hem kafa dinler hem de diyet yapabilirim diye düşünüyorum.
Hep diyetteyim ama bugün azıcık bozdum şunları yiyerek ahsjs
Bu kaçamak sayılsın ya😂
Arada olur öyle
Afiyet olsun 💟
Ayyy neler yemişim ya sjsjdd. Teşekkür ederim
😀😀
Diyet yapmaktan ciğerimiz soldu be jxndmd
🙄sorma
🥺😘
Teşekkür ederim bebeğim 😘
Cevap
35Cevap
Bu yaşıma kadar hiç diyet yapmadım.. 😅 Daha çok yermek yemeye ihtiyacım var diye düşünüyorum.. 😂
Sen benim en sevdiğim bacımdin ya hani... onu düşüneyim ben bi🙄😂
Ah canım benim ya.. 😂 Napayım genetiğim bir harika.. 😅
Genetik 🙄coğrafya kaderdir... genetik kaderdir
Kaderimize razı geliyoruz.. 😄
Yaklaşık dört aydır açlık orucundayım. Eylül'de galiba çıkıcam. Kilo da veremedim nasıl iş anlamadım.
Çünkü karbonhidrat çok alıyorsun 🙄
Hiç seçeneğim yok ama napayım
Protein var onu fazla al😂bedava, yüklen ona
Tek seçeneğim var oda karavana 😂
Diyete giriyorum 1 gun 2 ci gun ben diyetdeyken eve gelmiyecek urunler geliyor kokusu buram buram tadi super olunca diyetde uçuyor
😂 eve gelmesin o ürünler evde yokuzzzz
Ucundan 2 kg😂tavuk gelsin de kızarmış gelmesin
Sporsuz olmuyor ona cok inandim.. spor seni izaya sokuyor
🙄Yeşil cayimi icerken sana görüş yazıyorum... nefret ediyorum bu Yeşil çaydan
Diyette bunu icmezsen dövüyorlarmiş jdkdjjdd ya iyi geliyor ödem atmada falan.. ysni inşallah öyledir
He o var dimi... bunlar mikro plastik bırakıyor zararlarini okudum... bu evdekiler bitsin.. açık alacam inş
Onun yapıyorum... bu bana ara öğün oluyor
Mikro plastik artik midede kanami karisiyir ne oluyorsa etkisi büyük
Açtı şom ağzını 🙄anlat anlat heyecanlı oluyor
Ya almışım büyük kutu.. dur bitsin alicam açık söz jsjsjs
Hangi işim doğru ki o doğru olaun🙄
Atmam😂 şey yaparim ama keserim tek tek
2 kg vericem 😂
Yok yok... 3 ay diyet yapmadim.. arinalim biraz
Almak cok kolay 🙄bana kolay
8-9 gündür isteğim haricinde diyetteyim. Ama olumlu düşünmek gerekirse en azından faydalı oldu.
Fazla kilolar atinca bari onlar yük olmaktan ciksin diyorum bari kiloyu konrtol edelim ya
Dediklerinizi uyguluyorum... 20 kg gitti🎉🎉🎉
Tişikkir idirim
Ben hep diyetteyim ya kilomu koruyorum böylece ŞAMSPWÖDPWLD
Kafa rahat😂
Valla 3 aydır diyetteyim iyi gidiyor 6 gun diyet 1 gun istediğimi yiyorum cok onemlidir diyet
Benim 3 gunum.. 3 gun sonra da korkudan yiyemem 🙄
2 aydır diyetteyim dengeli beslenme ve spor 9 kilo verdim
Şahane 🥳
Diyet sevmiyorum. Diyet yerine aç kalırım daha iyi 😅
Diyet değilde bazi yiyceklere kısa mola diyelim.. yağlı ve şekerli mesela... ya da azaltmak.. arınmak
He o olabilir. Aslında faydalı olur sağlık için
Ben 5 ayda 24 kg verdim nasıl yaptım bilmiyorum ama yaptım 😅
Kilo veren insanlarin görüşlerini okuyunca ben aşırı mutlu oluyorum😂 bana noluyorsa
😅😅😅 mutlu ettiysem ne mutlu bana inan ama ben daha çok sevindim 😅
Diyete girmiyorum da yememi kısıyorum şu sıralar da öyle, diyet denmez ama daha az yiyorum
Porsiyon azaltma en etkili olan aslında 🤌
Hayat sanki çok güzelmiş gibi bide diyet yapıyoruz mu 😄allah seni
😂kiz bari kilo sorunumuz olmasaydi jsjsjs bari ordan darbe yemeseydik ya🙄
Ahahah çok tatlısın, boş ver takma😄
Sensin tatli❤
20 liralik psikolojik destek😂
Teşekkür ederim canım benim 💙🌸
Ben yiyip yiyip kilo almayan insanlardanım diyet falan anlamam
Biz kilolular sizi sevmiyoruz😂🙄
Biz seviyoruz sizi yetmez mi 😅
Oyy😂😂
Hiç girmedim doğrusu az yiyorum her zaman 😌
Ne güzel🎉🎉
Can boğazdan gelir ye gitsin 😄
Hep bu pazartesi gireceğim diyorum sonra aradan bir ay geçiyor :)
Pazartesi değil sali başla 😃
Pazartesinde bişii var olmuyor... ya sali ya çarşamba dene misss
Hala diyetteyim 😂 sana da hoş geldin diyorum aramıza 😆
Hosbulduk bacimsu😃 3 ay iyi saldim.. 2 kg gelmis gitsin o
Ödemdir inşallah 🙄
Ben 5 yıldır yapıyorum kişo almaya meyilliyim Şu an gece yemek yemiyorum cok xayıfladım
Ne güzel, uzun yıllar beslenme alışkanlıği edilince, insan bıraksa bile az yemeye kodlanmış, ve dikkat etmiş oluyor... azmini tebrik ederim...
Teşekkğr ederim evet arada alsam da eskisi kdr cok almıyorum 🙏🥰
Az önceki beyfendiye bunu anlatmak istedim... ama imla kurallarına kadar saydi sağolsun... evet uzun yillar hatta aylar sadece beslenme alışkanlıği edilince, ufak kaçamaklar olsa dahil hemen ipin ucunu yakalayabiliyoruz, insaniz sonuçta sürekli havuç, brokoli yiyemem.. eş, dost toplaşmışız pastalar börekler yenirken ben diyet tabağı hazırlayamam kendime... aslında olması gereken bu... hiç bir yiyeceği hayatımızdan çıkaramayiz, ölçülü ve süreklilik önemli... insanlara laf anlatamiyorsun... istiyorlarki uzun uzun anlat.. neyse can sıkan, mod düşüren kişiler her yerde onlardan uzak olmalı duasiyla 🌸Amin
Dengeli besleniyorum genelde ama bazen kaçamak oluyor ozamanlar , sağlıklı kısa diyetler yaparım
Ben en son ne zaman diyet yaptığımı hatırlamıyorum. Sporu hiç bırakmadım ve genelde hasta olunca da gidiyor kilolar 😖
Dün diyete girmeye karar vermiştim . Akşam herşeyi gömüp üstüne yattım yine 😅 ayh ben iradeli olamıyorum
Diyet yapmıyorum. Diyet kadar saçma bir hayat manipülasyonu yok..
Sporu yaşam biçimi yapıyorum, her haltı yiyorum. Fazla zorlamadan..
Hayat bu değil, zehirlemeyin..
9 aya girdi zaruri diyetteyim çünkü yiyememek çok güzel bir şey :)
Bu aralar yağlı tuzlu şekerli şeylerden kaçınıyorum. Yediğime içtiğime dikkat ediyorum
henüz hiç girişmedim o işlere emekli olduktan sonra bakarız
Ömrümde yapmadım diyet.. Zaten Allah beni hazır diyet yüklü halde programlamış.. Yani otomatik diyetliyim.. 😄
Benimde acilen girmem lazım diyete ama olmuyor işte
Bugun 4. Günüm 2 kg gitti bile🥳 bak 2 gün sabret kilo gidince aşırı motive oluyorsun
Aayy hangi diyet kız 🙈
Ilk günler oyle oluyor ödem atılıyor... normal klasik diyet. Yag az seker yok.. karbonhidrat az.. ve spor su, uyku
Tersanede ataj yaoiyorum ogle yemeginden once bayilcak gibi oldum oglen yemegini vaya iyi yedim o yuzden
Ben de sürekli diyetteyim 🤣
Yaşasın biz 😂
Ben 1 aydır diyetteyim toplamda 8 kilo gitti.
Darisi bana😂
Ama mutsuzum diyet arkadaşım siteyi terk etti
Bu sabah başladım ama... 😪😔
Bende dun🎉 bu yolda durmak yok😂
tamam ama arada dinlenmek mübah olsun 😃
😂2 haftada bir güncük, baska yok, çünkü salınca geri toplanmiyor.
Tamm idare edilir 😃
24.4.2022 de başladım. Tam-55kg verdim🤣👍
Maşallah 🤌🥳🎉🎉
En fazla 3 ay yapabiliyorum..
3 ayda dehşet olunur😍
Sonra bozunca da vahşet oluyorum djsj
😂😂 bu ben
😂3 aylık emeğimi çikolatays veremem
Ekmek yememeye çalışıyorum
Yerine tahilli ekmek koy hem lifli hem besleyici
Hiç diyet yapmadım ki
Ne ka güzel
Yaaa çok tatlış😂
Bu teyze bomba ya 😂
Kıbrıslı bide😂
Sevgiliye beddua videosu da komik bu kadının 😂😂
Denk geliyorum hep buna😂 çikolataya bayılırımmm😂😂
İdol ya😂😂
Bu ara girmeyi düşünüyorum.
Aralıklı oruç ve günde iki öğün.
Düşük karbonhidrat ve yüksek sağlıklı yağlardan beslenme düzeni iyi olacaktır.
bu pazartesi basladim yulafli bi kahvalti chiali bi bowl ogle yemegine. aksamina pizza yedim jsjfndn
Afiyet olsun 😂
https://resimlink.com/JmPGTi
Geçen sene bir çayı 15 gün kullandım sonra aşk acısı falan derken kendi kendime verdim 🙈
Diyet yapmama gerek yok çolu zaman çok yememeye dikkat ederim.
Dikkat edip sağlıklı beslenecegim. Diyete diyet demiyorum. adina
Yeme içme alışkanlığımı komple değiştirdim. Ve mutluyum sağlıklıyım.
Diyet demeyelim de iştahımın açıldığı dönemler ve kapandığı dönemler var
İki üç yılda bir sağlam girip verdiğim 25 kg yu da bıraktığım o 2 yılda geri aldığım bir periyot vardı 3 defa falan yaşadım sonra artık saldım kendimi nasılsa geri alırım diye yiyorum
Kilo almaya yatkın bir bünyem var o yüzden her gün diyete baslarim 😄
Kilo almaya diyetine girdim 15 gün falan oldu
Hiç girmiyorum kilo almıyorum çünkü
korumadayım diyeti bitileri uzun zaman oldu
Canım sıkıldıkça diyete giriyorum
Güya sürekli diyet yapıyorum
Hiç yapmadım kilom falan normal fitim
Hic diyete girmedim.😶🌫️
vitamsiz oldugum icin yapmiyorum
Yapmıyorum 😂 hayat bana güzel
hatırlamıyorum çok uzun zaman oldu
Bu ay full time diyetteyim
Yok pazartesi başlar Çarşamba bırakırım
Çok güzel 😂
Dünn
Ayni gun başlamışız.. nasil gidiyor?
Unutup künefe yedim başlamadan bitti
Yememiş gibi yap🙄hayiirr yemedin ki... devam devam
muş gibi yapmak bana göre değil ki 🤷🏻 eritirim zaten metabolizmam çok hızlı
Muş gibi değildi... olur yani arada düşe kalka tutturcaz bi yolunu
😅
Benim sonum bu 🙄
https://www.hizliresim.com/oksn8ob
😂😂olmuyor Allahin cezasi
Oynamıyorum ben
Oldu oldu hepsi oldu 😅
Sonunu düşünen... Aç kalır 😄
Hata veriyor jsjj neyse olmuştur artik
Tarayıcı geçmişindeki çerezler bazen hata verdirebiliyor. Temizleyince sorun olmuyor. Uygulamada da aynı şekilde ama önce kaldırıp sonra indirip kurunca düzeliyor. Zaten bu sıralar kaldır indir çileden çıkardı KS 🤦
🙄sağol
Rica ederim
Dün girdim bugün bozdum😅😅
😂öyle, öyle tutturcaz ben iyi gidiyorum maşallah bana😂
😅😅
Geçen ay
Kaç kilo verdin?
Vermedim saldım jsjdjssjs
Olsun 😂kışın güzel oluyor diyet
Hiç girmedim
🙄ne guzelsiniz siz böyle yaa
Bana çok zayıfsın diyorlar. Kilo endeksinde normalim ama bunu duymak epey üzücü 🥲
Hiç girmedim 😀😀
Ne guzel ne güzel
Vey nice😀😀🤣
Hiç girmedim ben kilo almak istiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?