Dondurulmuş ürünü yarısını kullanıp geri kalanı buzluğa attım tekrar bi sorun olur mu?

Şimdi tekrar yarım kalanı pişirsem bi sorun olur mu

Dondurulmuş ürünü yarısını kullanıp geri kalanı buzluğa attım tekrar bi sorun olur mu?
Cevapla