Yeni aldığım bir ürünü buzluğa koyunca ürün bozulur mu?

2.03 tane çikolata almıştım ve yaz dönüşü yerim diye buzluğa koydum üç ay sonra gelince buzluktan indirdim aldığım günkü tadı bulamadım buzlukta durmak ürünü bozuyor mu?

Yeni aldığım bir ürünü buzluğa koyunca ürün bozulur mu?
Cevapla