Sağlık Dişerlinizi kahvaltıdan önce mi, yoksa sonra mı fırçalarsınız? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Ben genelde sonra fırçalıyorum :D Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!🫶🏻 Dişerlinizi kahvaltıdan önce mi, yoksa sonra mı fırçalarsınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. Ben tabi ki de uyandıktan sonra hemen fırçalarım ki kahvaltı bile yapmıyorum zaten öğlen yerim :D 1 0 Yorumla
Isimsizx0000 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Once. Yoksa gece agzinin topladigi bakterileri yemek yiyerek veya su icerek yutmus oluyorsun. Midene bakteri indiriyorsun 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Iyyy iğrendim :D Yorumla
Gezginn34566 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 592 cevap paylaştı. Önce fırçalama ın mantığını biri bana açıklasın 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Yatarken ağızda bakteri birikiyormuş Yorumla Gezginn34566 +1 yıl Akşamdan fırçalayıp yatsak bile Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum ki. Öyle diyorlar burada bazıları Yorumla Gezginn34566 +1 yıl Dedikleri doğru olsa bile zaten sabaha kadar bakteriye maruz kalmış oluyoruz bi kahvaltı yapana kadar mı korursun diye fırçalayalım şunun için fırçalarım ben kahvaltıdan önce olurda bi kız ardaş ile sabahladım sa orada dikkat ederim Yorumla Soran +1 yıl Anladım. Evet, mantıklı Yorumla
goodgirlgonebaddy Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl önce fırçalıyorum yoksa kahvaltı yaoamıyorum midem bulanıyor sonra da fırçalıyorum çünkü dışarı çıkmam gerekiyor 1 0 Yorumla
s Ayabasanmaymun Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 589 cevap paylaştı. Aslında sabah su bile içmeden önce fırçalanması gerekiyormuş. Eğer işe gitmeden önce evde kahvaltı yaparsam sonra fırçalıyorum 1 0 Yorumla
Rotasızbalık74 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Genelde sonra ama dışarda kahvaltı yapıcaksam önce 1 0 Yorumla
Görüncekadamlar Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 43% +1 yıl Kahvaltıdan hemen sonra zararlı olduğu için önce fırçalıyorum 1 0 Yorumla
Tfngnl Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 90% +1 yıl Genelde önce. yediğim yemeğe bağlı olarak sonrasında ekstra 1 tur daha attığım oluyor 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl önce fırçalarım sonra çalkalama suyu kullanırım 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Önce fırçalarım çünkü fırçalamadan su bile içersen tüm mikroplarıda yutmuş oluyorsun 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl kahvaltıdan sonra fırçalarım bir de uyumadan önce 1 0 Yorumla
Redbone34 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 98% +1 yıl Gece yatmadan önce ve sabah kahvaltıdan sonra. 1 0 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 1,5b cevap paylaştı. sonra fırçalanır tabiki :) 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben tabi ki de uyandıktan sonra hemen fırçalarım ki kahvaltı bile yapmıyorum zaten öğlen yerim :D
Once. Yoksa gece agzinin topladigi bakterileri yemek yiyerek veya su icerek yutmus oluyorsun. Midene bakteri indiriyorsun
Iyyy iğrendim :D
Önce fırçalama ın mantığını biri bana açıklasın
Yatarken ağızda bakteri birikiyormuş
Akşamdan fırçalayıp yatsak bile
Bilmiyorum ki. Öyle diyorlar burada bazıları
Dedikleri doğru olsa bile zaten sabaha kadar bakteriye maruz kalmış oluyoruz bi kahvaltı yapana kadar mı korursun diye fırçalayalım şunun için fırçalarım ben kahvaltıdan önce olurda bi kız ardaş ile sabahladım sa orada dikkat ederim
Anladım. Evet, mantıklı
önce fırçalıyorum yoksa kahvaltı yaoamıyorum midem bulanıyor sonra da fırçalıyorum çünkü dışarı çıkmam gerekiyor
Aslında sabah su bile içmeden önce fırçalanması gerekiyormuş. Eğer işe gitmeden önce evde kahvaltı yaparsam sonra fırçalıyorum
Genelde sonra ama dışarda kahvaltı yapıcaksam önce
Kahvaltıdan hemen sonra zararlı olduğu için önce fırçalıyorum
Genelde önce. yediğim yemeğe bağlı olarak sonrasında ekstra 1 tur daha attığım oluyor
önce fırçalarım sonra çalkalama suyu kullanırım
Önce fırçalarım çünkü fırçalamadan su bile içersen tüm mikroplarıda yutmuş oluyorsun
Önce fırçalarım, uyanınca.
Yatmadan önce fırçalıyorum
Sonra tabiki
kahvaltıdan sonra fırçalarım bir de uyumadan önce
Gece yatmadan önce ve sabah kahvaltıdan sonra.
sonra fırçalanır tabiki :)
Sonra
Önce ve sonra 😅
Kahvaltıdan sonra
Öncesinde
Önce
sonra