Kilonuzla ilgili bir şey denilince canınız sıkılıyor mu?

Yemek yerken benle konuşmaya çalışmayın. 🙄
Yemek yerken benle konuşmaya çalışmayın. 🙄

Uzun süredir görüşmediğiniz.. arkadaşınız ya da akrabanız... genel de bunu akraba kişileri çok yapıyor.. hal hatır sormadan çok kilo almışsın.. ya da çok zayıflamışsın gibi cümleler kuruyolar iyi niyetli ya da değil ama işte insan bi bozulmuyor değil yani 🙄 tepkiniz nasıl olur?

Ben, bir şey demiyorum ya almışımdır diyorum... verdiysem de vermişimdir diyorum.. sizin canınız sıkılır mı? Aslında ne söylediğin değilde nasıl söylediğin önemli bence... öyle değilmidir?

Kilonuzla ilgili bir şey denilince canınız sıkılıyor mu?
Cevapla