Örnek vereyim; uzun zamandır görüşmediğin eş, dost, arkadaşınla buluştun dakka bir gol bir, ay sana nolmuşşş böyle, diyor nolmuş bana? Çok kilo almışsın almışsam almışımdır varki yedim Allah allah.
ya da tam tersi ay çok zayıflamışsın. yüzün çökmüş , hastalanarak mı verdin, yoksa gizli gizli tüp mide ameliyatımı oldun? yoo baya, baya diyet spor yaptım diyorum. Çok vermişsin geri alacaksın diyor neden güzel birşey çıkmaz ağızlarından var mı böyle tipler aranızda?
Kilonuzla ilgili bir şey denilince canınız sıkılıyor mu?
Evet kilo almadığım dönemde dedikleri zaman hiç canım sıkılmıyor du Şu an biraz kilo aldım canım ve şu an bununla alakalı bir şey söylediklerinde canım sıkılıyor. Hani kilo verdin deseler mutlu olurum ama biraz kilo mu aldın deseler Allah..
eskiden biri bana çok zayıfsın sıska gibisin, kemiklerin sayılıyor filan diyince sinirim bozulurdu simdi kilo aldım ve herkes vücut hatların oturdu filan diyor kilon çok iyi diyor ki kilo alamayan biriyim o yüzden bana çok zayıfsın demedikleri sürece sıkıntı etmem
Canım sıkılmıyor da rahatsız ediyor. Neden bu kadar zayıfsın biraz kilo al diyorlar. Sağlıksız kilo almanın ve yağlı olmanın iyi bir şey olmadığını anlatamıyorum ama.
Bana çok kilo vermişsin diyorlar. 15 kilo falan verdim. Tabiki imrenen nasıl verdin diyende yok değil. Bazıları biraz al diyor ama ben kararlıyım üç kilo daha vermek istiyorum. Söyleyenlere yok ben iyiyim böyle diyorum.
İnanmazlar. inandıramazsin çünkü aklına koymuştur birkez. O yüzden kim ne derse desin umursamamak gerek. Benim hayatım benim vücudum. Gerekli yürüyüş veya spor ile de destekleyince herşey mümkün. Annenizi de tebrik etmek lazım ileriki yaşlarda kilo vermek zordur.
İyi maaşallah. Demek ki yapabiliyorum düşüncesi hakim olduktan sonra sıkıntı yok. Sağlıklı yaşama devam. Allah uzun ömür versin. Başımızdan onları eksik etmesin inşallah
İlk doğum yaptığım sıralar bi hocam görüp sen manken gibiydin noldu sana diye eleştirel konuştu o an gülümsedim hocam çocuğum oldu yeni dedim ama arkasından neler neler dedim 😂
5 ay önce sehba yerine göbeğini mi kullanıyorsun diyorlardı inat ettim 9 kilo verdim geçen aya kadar ekmek yemiyor musun diyorlardı bende spora başladım 😂
kilom az degil, azacik kilolu biriyim ama nedense her karsilastigimda birilerinin cok kilo vermissin hastamisin demesine sinir olluyorum sensin lan hasta hshdsahda kilo almissin deseler o kadar sinirlenmem
her insanın iki gözü var ve bu gözlerle aynaya baktığında tipinin ne oldugunu veya olmadığını görebiliyor bu yüzden insanların can sıkıcı yorumlarını doğru bulmam ve yapmamda.
hiç kötü bi eleştiri almadım ama kilo almışsın deseler üzülürdüm
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
ben dikkate almıyorum öyle söyleyen akrabalarımı, umrumda değil onların düşüncüleri sonuçta benim vücudum zayıf ya da kilolu olmam beni ilgilendirir, onları değil
Eskiden kilolu biriydim ve her gördüklerinde sanki ben bilmiyormuşum gibi kilolusun vs diyorlardı zayıfladım şimdide bir şey yemiyormusun diyorlar allah onlarla aynı evde yaşayana sabır versin ne diyeyim😄
Sadece kilo değil, hiçbir konuda kimin ne dediği umrumda değil takilmiyorum. Ben böyle mutluysam kimse birşey diyemez. kendime daha çok değer veriyorum