Canım benim şu 5 kiloyu alır mısın sana zahmet. Sıcakta uğraşmayım şimdi.

Canım benim şu 5 kiloyu alır mısın sana zahmet. Sıcakta uğraşmayım şimdi.

Günaydın abla. benim kilom ideal olduğu için şu an kilo vermek istemezdim çünkü düzenli olarak spor yapıyorum zaten ve diyet konusunda da dikkat ediyorum yani kalori hesabı yapıyorum sevdiğim yemeklerden biraz uzak kalıyorum ama sorun olmuyor bazen canım çekince çikolata falan yiyorum mesela ayda dışarıdan fast food söylüyorum ama yine de kiloma dikkat ederek yapıyorum bunları daha çok. sana da başarılar dilerim :)
Günaydın ablam, kilo verme gayreti göstersem kesin başarılı olurdum teşekkürler 😄
Rica ederim :D bence de abla bir şeyi gerçekten istersen başarırsın inanıyorum 🎈😊
Sağ ol ablam 🌷
5-10 kilo gitsin diyen kadınlar kaç kilo ki? kadında kilo boydan 15 eksik olmalı bence, 165 boy 50 kg gibi ama ben minnak minyon severim ideali 155 boy, 40 kg
170 boy 60 kilo beş kilo versem yeter gerçekten
@Nisaymışım gerçekten 5 versen ideal olacak verirsin ya 5 çok değil
Bu arada bahsettiğim şey şu hani beş kilo vermek istiyyorum yazan kişiler benim gibi kendini zaten beğenen ama bşraz çabayla tartıda da idwal kiloyu görmek isteyen kadınlar kimse yalan söylemiyo yani abicim. Bide siparişle seçemiyon aw
20 kilo vereyim mankenliğe adım atayim😂😂😂
Depresyondan çıkma vaktim geldi, yeterince saldım ye ye nereye kadar. Artık salıncakta zamani😅😂😂
Aynen 😂
Teşekkür ederim 💙
5 kilo kâfi, yeter, tamam, olur. 🙄
Cevap
57Cevap
5 kg iyi... fazlasi olursa çirkin olurum... herkese 1 er kiloluk yemek jsjsjsjs bu nasıl soru ya
Bildirimi geldi 😂 şu an herkes bu soru neden bildirimde diye sorguluyor 😂😂😂ama guzeeellll
Kesinlikle 🥳🥳💃
Bu ciddi bi konu ? bunun şakası bile hoş değil ?
Sorunuzu beğenmedim?
Kilolu bi insan değilim ama kilolu bi insanın sorunuzu okuyupta üzülecegini hiç hesaba kartınız mı ?
Sorumu görüp üzülen insanlardan özür dilerim
Beni sakın yanlsi anlama , bunu güncellemene yazarmısın
Ve anlayışlı olduğun içinde ayrı bi teşekkürü hak ettin?
Başka terbiyesiz bi KS li olasydi bana çemkirirdi?
Hep böyle kalın ama bi soruyu sormadan önce biras düşünün öyle sorun
Gününüz güzel geçsin 🤲
Vermek istemem gı memnunum kilomdan almayım da vermeyimde...😄
O ka yatırım yapmışım😂
Var ki yemişim🤣
Ne verecem bee😅🤣
Aha da ben. 🥰🥰🥰🥰
47 kiloyum ben vermesem daha iyi yoksa ayağıma taş bağlanması gerek sjsjs
şu an 59 kiloyum bir 55e inersem hiçte fena olmazdı 😂
Boyun 1.60 zaten bence tamda ideal kiloda olurum 😂
Hı hııı 😂 aynen güzellik bir 4kilo fazlalığımız var
bende aynısı ya bi 4 5 kilo gitse çok iyi olur 😅
@nicksizgirl60 ya çok az gibi görünüyor ama vermek te zor oluyor birde ben öyle diyetmis spormus öyle kurallara filan uyamiyorum anca 3 4 gün deniyorum hemen sıkılıp bırakıyorum biraz iradeli olsam aslında başarırım da öyle darlanmalara gelemiyorum ruh yapım buna uygun değil
ay resmen bensin yeni diyete spora başlayayım dedim max 2 gün sürdü hemen sıkılıyorum mfmdkfw bide az kilo olunca vermesi zor oluyor maalesef
@nicksizgirl60 aynen gülüm evet öyle diyorlar az kiloyu vermek daha zor olurmuş nedense bende ilk defa duydum ben de tam tersi yediklerime dikkat edersem çabuk veririm sanıyordum tam tersiymis yaa birde dediğim gibi istikrarlı olucaksın bu işte ben gibi 3 4 gün yapıp birakirsan olmaz zaten ben Haziran ayınin başında diyet yapmaya karar verdim 😂 bendeki hevesi azmi bir görsen gittim özel desenli sürahi bardak bile aldım güya maydonozlu limonlu vss detoks suyu hazirliycam diye kendimi motive amaçlı akşamları sadece yoğurt ve salatalık yiyorum filan ekmek kızartma vss hiç yemiyorum bendeki hevesi görmen lazım 🤣 çok ta iyi gidiyordum detoks suyumu hazırlıyorum içiyorum 🤣 bu hevesim 4 5 gün anca sürdü 😂 sonra saldım çayıra 😂 hemen sıkıldım dedim benlik şeyler değil bunlar başlarım diyetine dedim buraktim 😂 bu benim varya kimbilir kaçıncı denememdir Allah bilir 😂 bu konuda hiç istikrarli olamıyorum
maalesef bende öyleyim burcun ne
@nicksizgirl60 yengeç burcuyum 😂 kafama buyruk işime nasıl gelirse öyle yaşamayı severim zaten
Sen birde beni diyete başlarken gör 😂 gören de dünyayı fethedecek sanır 😂
bende yay burcuyum onun rahatlığı var glb 😂😂
@nicksizgirl60 çünkü yay larda kafasına buyruk yaşamayı sever özgür ruhludur kafa nereye o oraya misali
Ne zaman canımız isterse yapariz ne zaman canımız isterse bırakırız 😂 böyle de istikrarsız bir insanız işte 😂
Söylemiyim bereketi kacmasin hazır akupunktura baslamisken😂😂😂
Ahahshdfg gözümüz kalmasın peki 😂😂
😂benim hayatim diyet ya diyette degilken boslukta hissediyorum
😂
Ama istediğimiz yerlerden verebiliyor muyuz? Detaylar önemli 😆
😆😆😆
Bi 10 kilo alsa yeter.. ne güzel olurdu ama.. yemek yesem yesem kilo almasam 😄😄😄
Bana göre 10 kilo cevrrme göre 5
Çok hızlı metabolizmaya sahibim, bi öğün yemesem 1 kg eksilir o derece :D
He valla kardeş bende de var o sorun ya 5 öğünle kilomu anca sabit tutabiliyom. Bütün aileyle aram bozuk boğazım başıma bela oldu yemek yapmak istemiyorlar artık 😂
Ekseriyete tabii olalım madem.
0.5 Gram.
yani bi 6-7 kilo vericemde kuryelere güvenemiyorum ya yolda başına bişi gelirse
Her zaman balık etliydim şu an da boyum 173 kilom 80 ama hiç memnun değilim çok çabuk kilo alabiliyorum ama hemen veremiyorum. İmkanım olsa 30 kilo vermek isterdim dkjsjs
Şuradan bi 40 50 kg al gir bakayım boyumuz ortaya çıksın:)
Herhalde bir 20 kilo versem iyi olurdu. Kilo çok çirkin de durmuyor bende boyumda uzun olduğu için. Yine de vermek isterdim
Bu ara çok iştahlıyım keyfim çok yerinde 2 kilo aldım bile. Vermeye niyetim yok bana kıvrımlı olmak çok yakışıyor
Ya kilom aslında iyi ama 4-5 kilo versem daha çok hoşuma giderdi. şu an ki fiziğim çok beğeniliyor ama
Bu sıcakta yemek yiyebilen var mı ya 1 haftadır meyve dışı bir şey yemedim istemsiz olarak kilo verdim
Ben alayım bence. 😃 Kilo alamıyorum ki vereyim. 🤔
Kilo vermek değil de vücudumu biçimlendirmek istiyorum spor salonuna giderek ama annemi ikna edemiyorum 🙂
Pek fazlam yok, köye gittiğimde aldığım bir kaç kiloyu versem yeter
10 kilo gitsin ya aşırı zayıf olmak istiyorum inanılmaz zayıf olmak istiyorum
Ah keşke. Bir günde 150 kilo verip 94e inmek isterdim. Boy 181 gayet ideal dururdu
Allah başka dert vermesin, sağlıklı olalım fazla kilolar çok önemli değil
Şöyle 5-6 kilo gitse başka da bir şey istemem😂☺️
Kardeşim zayıf olduğu için 15 kilo sipariş etmek istiyorum
Şu anda 62 kiloyum bir 50-55 kilo olmak ister
boyun kaç abi erkeklerde 50 kilo çubuk krakere döndürür
@silaamanegerekvar 170 ama engelli olduğum için ve bacak kısalığı olduğu için biraz daha tam boyumu gösteremiyorum
İyiyim ben sıkıntı yok 😀 tüm tombikleri görelim
6 kilo fazlam var ama dert değil veriyorum diyet sporla
Ben zayıfım 10 kilo eksiğim var kilo almak vermekten daha zor
Küçümsemiyorum ama ikisinin de kendine has büyük bir zorluğu var
Doğru
Bulk yapıyorum ama anında 12 kilo yağ vermek için bir çok şeyimi verirdim :d
Siparisle ugrasmam kendim verebilirim. Su anlik aslinda hedefim 3 kiloydu ama belki daha fazla verebilirim.
Bende de 5 alabilir mi gelmisken😄
Bir türlü 80 olamadım ben zaten😅
Bende bir 6 7 kilo kadar verebilirim
Amin
10 kilo gitse beni yormadan sümsüper olur
1 kilo alırım ben sjsjs veremem
10 kilo lütfen paket yaparsaniz sevinirim:)
Tüm sırrimiz çıktı bu soruda da yaww 😃
7 kg da burdan sarın ajaj
Kilo vermek isteyen arkadaşlar tempolu bi işte çalışın zaten zayıflarsınız benim düşüncem tembel olan insanlar kilo alır neden ben 68 kiloyum hep?
Peki ya almak istiyorsak 🤭🫥
şu an 77 kiloyum boyum 165 ve 17 kilo vermek isterdim şu an diyet yapıyorum ama yeterli değil.
ah ah öyle bir ihtimal olsa keşke, direkt şu 50 kiloyu al derdim🥹🥹
Kilo problemim yok vermek istemem kilo vermek isteyene de kilo verdirtebilirim kendi yöntemlerimle
Ben almak istiyorum yaa.. Bir 5 kilo yeterli aslında
Vermek değil almak zorrrrr Kscanlarr ben 5 kilo bile alamıyorum
Boyum 1.60, kilom 63.55kilo olmak isterdim. yani 8 kilo vermem gerek.
Ben daha çok kilo almak istiyorum kemik kaldım resmen
valla kalıcı olarak gidecekse eğer bir 10 kilo alsın götürsün rahat edeyim
Benim 15 fazlam vardı 5 gitti 10 kaldı onu da 2 ayda veririm aralıklı oruçla
70 kiloyum 5 kilo veya 8 kilo vermek istiyorum 1 ay içinde ne önerirsiniz
Vermek değil, 2-3 kilo alabilirdim mesela..
Kilo vermeye ihtiyacım yok spor yeterli :D
Kilo degil de göbekten kurtulmak istiyorum
8 kilo almak istiyorum.
3 kilo vermek isterdim. Tam bana uyardı
Yani birkaç kilo versem iyi olur :D bolca yerim
10 kilo versem iyi olurdu
44kilodan 38e düşmek isterdim
Üç kilo almak isterdim djsnd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?