
Özellikle iklimi nedeniyle çoğu hastalık için uygun maddelere sahip bitkiler içeren Çin ilaç sektöründe giderek yükselmeye devam ediyor. Henüz en büyük ilaç şirketi unvanını alamamasına rağmen Çin menşeili Sinopharm Group yıllık %7'nin üzerinde büyüyor:
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence öyle olur
Cin hep öyleydi eskiden de şimdi de olması gereken bu ya bence
Eskiden fakir bir ülkeydi.
Ekonomi olarak demedim ben
Ne anlamda dedin
Bitkileri çok zengin eski yontemlerle tedavi etmeyi biliyorlar ekonomisini guclendirip bu alana yonelmrsi çok normal
Allah aşkına olmasın koronada çinde üretildi zaten ben hiç güvenmiyorum çine kim bilir neler çıkarıcaklar daha
Çin ilaç sektöründe büyük paya sahip olabilir. Fakat tıbbın merkezi olabileceğinden şüpheliyim. Güven vermiyor.
Çin pek çok şeyin merkezi olacak gibi gözüküyor süper güç oldu zaten
kendi pazarları çok büyük zaten ama abdli firmaları geçebileceklerini zannetmiyoru.
Çin koronayı başımıza bela etti güven testi 0
Çin'e sempatim ve güvenim yok ✔️
İnşallah olmaz😅