Yaklaşık 1.5 kg kutu dondurma aldım yarısını yedim yarısı kaldı buzluğa koyup yarın yesem bir şey olur mu?

Yaklaşık 1.5 kg kutu dondurma aldım yarısını yedim yarısı kaldı buzluğa koyup yarın yesem bir şey olur mu?
Cevapla