Diyet tutuyorum şeker ve karbonhidrat tüketmiyorum egzersiz yapıyorum fakat hafif esneme egzersizleri sadece
1-2 ay boyunca yakabileceğim max yağı yakmam gerekiyor.
5-6 kg zayıflamam gerek yani. Nasıl yapabilirim?
Diyet tutuyorum şeker ve karbonhidrat tüketmiyorum egzersiz yapıyorum fakat hafif esneme egzersizleri sadece
1-2 ay boyunca yakabileceğim max yağı yakmam gerekiyor.
5-6 kg zayıflamam gerek yani. Nasıl yapabilirim?
İlk öncelik karbonhidrat full kesip protein yersen bu sefer karbonhidrat alımı vücutta direk kilo yapar onun için basmati pirinç ve tavuk tüketebilirsin senin için daha iyi olur yanında eğer spora gitme şansın varsa spora git daha iyi olur eğer tavuk pilav yersen yemeği 2-3-4 gibi böl öyle tüket daha hızlı yağ yapar
Cevap
2Cevap
Protein ve yesillik agirlikli beslenip az karbonhidratla beslenceksin yaninda saglikli yag iceren seyler de ayni sekilde karbonhidrati tam kesersen kilo veremezsin
Senle bi stat kenarında koşalım iki aya götsüz olun
ekmegi kes tatlıyı kez protein agırlıklı beslen ve bol bol kardiyo ya
abi yazdım ya yukarıda yapıyorum zaten bunları
kardiyoya agırlık ver ve bol su tüket
Chloe ting egzersizleri deneyebilirsin
onları yapıyorum zaten poof
Koşarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?