Hasta olunca erkekler mi çok naz yapar yoksa kadınlar mı?

Sadece grip oldu oysa :))
Sadece grip oldu oysa :))

Var mı etrafınız da grip olup yatak döşek yatak erkek kişileri 😂

Biz kadınlar daha dayanıklıyız ya 😂

Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu beğenin olur mu? Seviliyorsunuz🌸💜
Hasta olunca erkekler mi çok naz yapar yoksa kadınlar mı?
Cevapla