Hastalık konusunda erkekler mi daha dirençli yoksa kadınlar mı diye düşündüğümüz zaman bence kadınların daha dirençli olduğu kesin 😁
#Turkmenkizi soruyor

#Turkmenkizi soruyor


Erkeklerin hastalığı gerçekten hiç çekilmiyor yaa bir gribi bile amansız hastalık gibi abartıyorlar günlerce yataktan çıkmıyorlar bide erkek çocukları anneler tarafından biraz şımartıldığı için daha çok ilgi bekler ve naz yaparlar...
Aynen 👍👍
Erkekler bencee
Çok mıy mıy oluolar😄
bir grip olsalar yırtıyolar kendini
Hiç çekilmiolar o zmn😄😄
Dirençli dayanıklı değiller hiç bayanlar kdr 😄
Bizim olduğıumuz kesin ... Bunun olgunlukla bir alakası yok bana kalırsa... En olgun insan bile bir grip durumunda yanında naz yapacağı bir kişi varsa o nazını yapar... En nazlı erkeklerdir her zaman için... :D :D
Kadınlara Alla öyle bir güç vermişki asla yıkılmıyorlar düşmüyorlar ve boyun eğmiyorlar. Takdire şayan varlıklar🍀
Isde aradigim jevap 👍👍👍 eig verecem sana
Teşekkür ederim doğruyu söylüyorum, tüm kadınlara saygım sonsuzdur.
Rica ederim 🤗
Cevap
56Cevap
Kadınlar daha nazlıdır ama erkeklerin nazı da fenadır. Az ama hakkıyla naz yapan erkekler :)
Malesef biz erkekler gadası
Erkekler daha çok naz yapıyorlar. 1 haftadır hastayım ölüyorumm ama beyfendi hazretlerinin istekleri bitmiyor. Nazlanamiyoruz ki arkadaş adalet yok bu konuda. Ama erkekler bir hastalansınlar yataktan cıkmazlar. Utanmasalar tuvaletlerinide altlarına yapıp bize değiştirtecekler
Her ne kadar kadinlar deseler de. Ya bir varlik ki regl sancisini kucumseyip fazla abartiyorsunuz diyor ne bekliyorsun o cinsiyetten merhamet mi sevgi mi ya da ilgi mi? Gerci naz yapan insan hep yapar ufacik usuttu mu yatak dosek yatar öldum der bazi kadinlar da boyledir cinsiyeti yok da bunun.
Erkekler ölüm döşeğinde gibi yatarlar bizde hiç bir düzen aksamasın aman çocuklar kalmasin aman ev dagilmasin diye ayakta iyileşiriz..
Aynen knk
kişiye göre değişir bence ama ne olursa olsun erkekler kadınlar olmadan yapamazz
Kesinlikle erkekler!
Dedim ya erkekler kadınlar omadan yapamaz diye :) Oyüzden erkekler
Erkekler daha dirençlidir hanfendi, kendimden de bilirim yatagimda uyuyup iyileşmeyi bekliyeceğime kalkıp işegitmisimdir herzaman.
Tabi senin gibi erkeklerde vardir ama cok azdir!
Öyle bir lüksüm yok maalesef. Anne olunca eşek gibi her şeyi yapmaya devam ediyorsun
Aynen ne turlu hasta olsanda anne olunca ayni isleri etmeye devam ediyoruz
Evet öyle yapacak bir şey yok. Allah sağlıktan ayırmasın cümlemizi
Ilgi gördüğümüz yok hasta olunca bari naz yapıp ilgi görelim ☺
Ilgisiz esin veya sevgilin varsa bilemem ama kadinlar cok ilgilidir
erkekler. genelde sağlıklı olduğumuzda da bir kadın bakar anne eş gibi. hasta olunca da daha çok bakıma muhtaç oluyoruz tabi. bu bakıma muhtaçlık da tabi naz olarak algılanabiliyor
Valla bence erkekler daha çok naz yapar da ben sonra yaptıkları nazın aynısını kendilerine iletirim😅
Hastayken benimle ilginlenilmesi çok hoşuma gider bundan dolayı bazen hastalığı biraz abartıyor olabilirim :)
Erkekler daha nazlı hep bir şikayet halin de oluyorlar dokunsan ağlar gibi :) kadınlar o konu da biraz daha dirençli..
Erkekler nezle olsa zatürre olmuş gibi yatak döşek yatıyorlar. Ama kadın grip olsa bile kendi çorbasını kendi kaynatıyor.
Direnç konusuna bişey diyemem ama naz konusunda bemce erkekler daha nazlı kendimden biliyorum. En büyük bahanem hastalık 😂
Bune la.
@HoşafAğızlı ses kaydı
Her görüşte bunu niye atıyon :D
@HoşafAğızlı ses daha rahat ve kendimi daha iyi ifade edebiliyorum düşüncelerimi yorumumu falan
Erkekler genelde ilgi gormedikleri icin hastalihini kullaniyorlar
Sen ilgilenmiyorsan bilemem ama ben esimle cok ilgileniyorum
İlginiyorum ama sonuçta kadinlara ilgi daha fazla
Tabi ki de erkekler daha Nazlı oluyor hasta olduklarında. Hasta derken grip falan olduklarında 😊
manit hasta olunca ilişkide yer değiştiriyoruz resmen
Erkekler. Çünkü kadınlar zaten genelde nazlı. Bizim bir hastalığımız var nazlı olduğumuz 😊
hangisi daha çok yapar bilmem ama erkeklerin tribi nazı hiç çekilmiyor katlanamıyor insan
Malesef erkekler bu konuda liderliği elden bırakmaz.
Bu konuda genelleyeceğim kimse de kusura bakmasın ama ERKEKLER
Genelleme yapmayarak evet. erkekler daha çok naz yapar.
Kişiden kişiye göre değişse de kadınların daha dirençli olduğunu düşünüyorum.
Erkekler tabiki. Sanki hastalık kavramı çağ atlıyor onlarda.
Vallaha hasta gebetiyoz serum taktırıyoz işe gidiyoz böyle olmadık
Bence erkeklerden beklenti fazla oldugu icin zayiflik gostermeleri goze batiyor
Erkekler ne demis acik acik itiraf etmisler
Biz grip oldugumuz zmn yataga baglanmiyoruz sagligimizdaki yapdigimiz islerimizi hasta olsakda yapiyoruz
Hepimizi ayni keseye koymaa
Kadınlaaar! Hep bir zaten sorun çıkarmak için hazır kıta beklerken bu durumu hiç kaçırmazlaar..🤨
Fotoda grip ve kanserin karşılaştırılması çok saçma olmuş.
Gercek olan fotodaki
Ne alaka bu bildiğin algı operasyonu.
Cok alakayorumlara bak istersen 😏😏😏😏😏😏😏
Yorumlar sana köprüden atla dese atlıcan mı yani.
Sacma sapan konusma nealaka gercegi soylemisler en azindan dogrucul olmuslar 😏
Şimdi burada sürüyle şey yazardım ama neyse siz kadın olarak en iyilerisiniz eliniz soğuk sudan sıcak suya deymemeli sizler başımızın tacısınız.
Kadinlar naz yapar 🤣🤣🤣benm gibi
Hastalandiklari zmn erkekler cok naz yapar
Senki yaramasa yrsanokmu 😂😂
Menka dusekden galmana yaranok yogran basyrynyp yatya gurlemane yaranok 😂😂
O caga yrsarasa nazini bir cek beytme senden uzaklasmasin
Kadınlar genellikle ☺
Genelde erkekler !
kadınlar, erkeğin naz yapanı mı var :)
Kadin olmadigin icin bilmiyorsun
hakkın var, türkmen kızı, bilmiyorum doğal olarak
Biz erkekler sanırım 😬😬
erkekler bence. kadınlar dirençli
Ben çok nazlı olurum.
Yani evet kadınların acı eşiği de yüksek
Erkekler daha nazlı oluyorlar
Kesinlikle erkekler ama istisnalar olabilir 😂
Erkekler daha nazli sanirim
Erkekler daha nazlı ve sinirli oluyorlar.
Erkekler daha çok nazlı olur. :)
Insandan insana degisir
Kadınlar daha dayanıklı :).
Kesinlikle ve tabiki erkekler.
Ay erkekler tabi çocuk gibi oluyorlar
Erkekler kesinlikle
Erkeklerin nazi hastalıkta çekilmez. 😁
Bende çok nazyaparim babamda simdi bilemedim😂
O zaman nazinizi çeken anneni düşünemiyorum 😅
ikisi de hastalık zordur yardım gerektirir
ben hiç naz yapmam çeker çeker kalkarım ayağa
Erkekler :( ölüyor gibi davranıyorlar
Hasta olunca kesinlikle bir kadına ihtiyacımız var
Hasta olunca nazlı bir çocuk olabiliyorum bazen :)
kesinlikle kadinlar !!
Kesinlikle erkekler!
Kadinlar hasta degilkende naz yapiyolar
Bence erkekler :) :)
Nasilsin knk 🤗
Aa iyiyim sen nasılsın :) diğer hesabına girmiyorsun herhalde sana bir şey yazmıştım :) :)
Hayir hesabim aktif degil giremiyorum
Hmm anladım. O zaman buna mesaj atayım ☺️
Sormam gereken şeyler var🙄😂😂
tamam at 😂😂
Erkekler hiç cekilmiyonuz
Kişinin olgunluğuna göre değişir bence
Erkekler
Ben genelde yatır sessizce kalırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar