Sağlığınız için iki ihtimal söz konusu. Hangisini seçerdiniz?

8 ay önce annem tarafından parmağım kırıldı. Bir süre alçıda kaldı, dışardan bakıldığında bozukluk görünmüyor ama tam katlanmıyor. Hala ağrı var ve tam kapatamıyorum orada bir sertlik, engel var.

Doktor ameliyat edebilirim ama %50 ye yakın bir ihtimalle ameliyat sonrası daha kötü olma ihtimali var dedi. bu sefer hiç kapanmaz, kazık gibi durur parmağın dedi, karar vermem gerekiyor.. Ağrı geçermiş ama o sertlik ömür boyu kalırmış

Siz olsanız risk alır mıydınız

Risk alıp ameliyat olurdum
Riske atmazdım ve o engelle devam ederdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sağlığınız için iki ihtimal söz konusu. Hangisini seçerdiniz?
Cevapla