Doktor bey henüz gelmedi diyerek başka bir doktora hastasını paslıyor. Fakat kendisi içerde! Bu hareketi doğru buluyor musunuz?

Doktorların hastalarını başka doktorlara paslamasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Doktor bey henüz gelmedi diyerek başka bir doktora hastasını paslıyor. Fakat kendisi içerde! Bu hareketi doğru buluyor musunuz?
Cevapla