Kismetse olur mu? Doktor birinden hoslaniyorum oda is bahanesiyle geliyor bu is olur mu?

Ben sekreterim. O doktor. Birkac gündür bakışıyoruz. Bana is bahanesiyle biseyler sordu. Sonra laf attı bir bahaneyle. Birde göz göze geldik göz kırptı. Hoslaniyorum aynı zamanda korkuyorum hay kırıklığına uğramaktan. Sizce nasıl davranayim?

Kismetse olur mu? Doktor birinden hoslaniyorum oda is bahanesiyle geliyor bu is olur mu?
Cevapla