AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
insanlar her zaman bir yerden vurmaya çalışırlar 3 doz vuruldum hiö sorun yaşamadım
Aşı olmak zorunda bırakanlar da çıksın mahkemeye
alenacele yapılan aşının iyileştirici etkisi zaten tartışılır, çünkü amaç insanlığa hizmet değil kasayı doldurmaktı, ben aşı olmadım olmamda, çünkü çok şüpheli durumlar var.
Funda sen bir sağlıkçı olarak asi olmus muydun? Bir de yine bir konuda bir iki sorum icin bana ulasabilir misin?
İnsan gibi olmayın dedik, oldunuz. Yan etkilerini siz görün napalım yani
Ben aşı olmadığım için pişman değilim, içim hiç aşı olmak geçmedi
Çok şükür hiçbir aşı olmadım olmayacağımda çocuğum olsun ona bile zorunlu aşıları yaptırmayacağım
Ölsen keşke
Ahhh müzeyennn öleceğiz zaten merak etme sen rahat ol aşı 'lar öldürmüyor aşılar insanları asalak yapıyor senin gibi oluyorlar sen bunun canlı örneğisin
asisiz bir toplumda yasasan da olsen keşke çok canım asisiz. Olmana rağmen hastalığı gecirmemeni toplumun asili olmasına bağlamıyorsun asisizligi savunuyor sun bi bitseniz keşke soyunuz kurusun
Fuuuuuu
Pişmanım. Ama yan etkisi yok daha. Tabi yan etkileri neler onu bilmiyorum
Ben Biontech aşısına hiçbir zaman güvenmedim. Çin aşısı oluyordum hep.
Kampüse almıyorlardı bizde. Pişman değilim, olumsuz bir etki görmedim zaten.
İnanması güç ama bazen kalp carpintim oluyor korkuyorum
4 doz..
Şuanlık bir şey yok ama geleceği bilemem.
Her aşinin yan etkisi var zaten onlar garanti vermedi ve onların sayesinde kovid aza indi ve yok oldu bir türk bir şey yapınca altından bişey arıyolar yazık
Aşı olduğumdan beri libidom kontrolsüz şekilde yükseldi teşekkür ederim değerli hocalarım
Maalesef 3 doz oldum üçü de Biontech idi. Üçü için de ayrı ayrı pişmanım. 😞
Zorunluydu ama, askeriye de bana da zorunlu yaptırdılar istemiyorum bile diyemedik
Ben de yurt dışına çıkacağım için yaptırdım. Şimdi yorgunluk, unutkanlık v. b. aşırı derecede yan etkileri ile baş gösteriyor.
evet demöek o yüzden yorgunum, Sool komutam
Rica ederim.
2 doz biontech bir doz Turkovac oldum. Keşke bizimkisi de Çin ve Alman kadar hızlı çıksaydı diyorum
Yan etkiler sadece Türkiye için mi geçerli? Haberin kaynağına göre hastalar kimlermiş?
Ben 4 doz oldum şu haberden sonra çok pişman oldum ya
Aşı olmadım, ne kadar doğru bir tercih yaptığımı bir kez daha görüyorum.
aşırı derece pişmanım gidip olduk başa iş aldık
Ben de aynısını düşünüyorum. Dertsiz başına dert açtın diye. Ne güzel rahat rahat takılıyor olurduk. Şimdi her haberde kalbim tekliyor 🙄
@Selllaaamm iyice araştırması gerek hükümetin
Zamanında yapılacaktı o araştırma. Olan oldu biten bitti maalesef.
@Selllaaamm orası öyle geçti artık diyemem ne olur ne olmaz bilemeyiz
Belki panzehiri vardır mı diyorsunuz?
@Selllaaamm bilemiyorum
Kan sulandırıcı kullananlarda ters etki yok.
asi olmadim diye ne cahilligim ne yobazligim ne vatan hainligim kaldi ahajsjsjsjs komik
Çevremdeki bir sürü genç yaşlı insanın ani ölümleri kafamı bu konuda kurcalamıyor değil
Ben iki doz çin aşısı iki doz biontech oldum ama 5 doz olmadım
Eğer gerçekten bir sorun varsa Avrupa mahkemeleri gereğini yapar, sonucu bekliyorum
suyu bol tüketin. günde bir bardak limonlu su için bişey olmaz. pıhtılaşma yapabilir olduğundan sıkıntılı.
Biz niye asi olduk o zaman iyi ki 3 le 4 u olmadik bizi ise bile almiyolardi asi olmadik diye zorla asi olduk bide guvenli diye pazarladilar Allah belasini versin buna sebep olanlari basta o staline benziyen fahrettin kocayi
Aşı olmadım, hiç savunmadım hep karşı çıktım. Hatta bundan dolayı işimden oldum ve hiç pişman olmadım. Allah insana akıl vermiş ki o aklı olmayana da Canan Karatay gibi bir doktor vermiş ama gel bunu millete anlat.
bu tur pisliklere inanacak halimiz yoktu. tabiki olmadik.. herkesi de olmayjn diye uyardim. cogu dinlemedi.. simdi pismanlar
Bana bir şey olmadı güvenmesem olmazdım zaten doktorum da söyledi.
Aşıdan sonra bende psikolojik hastalik basladi anlsiyete depresyon panik atak vs. Ölümlerden döndüm allaha şükür psikolojik ilaclarla kendime geldim iyiyim artik keske Aşı olmasaydim bin pişmanım
ben ve tüm ailem iki doz oldu ve bir yan etkiyle karşılaşmadık.
3 aşıyı bionTech oldum ilkinde yüksek ateş yüzünden gece uyutmadı 2. tetanoz aşısı gibi sadece kolda bir ağrı oldu 3. olduğum aşı 1. ile aynı şekilde oldu.
Sadece bir doz oldum bir pişmanlığım yok.
Ben 4 doz oldum hic birseyim yok kââinatin ne derse o olur kardeşim begenmediginiz adamlar iyi kötü dünyayi kırılmakdan kurtardilar
😃 sen ve senin gibiler de buna cidden inandıya ne diyim
Olmayanları vatan haini ilan edeceklerdi neredeyse aşılilar? Ahaha ne oldu şimdi iyi ki olmadım olanlar düşünsün 😅
@Heyulala Ben oldum can çin çon. :D
@İndeepth afiyet şeker bal olsun🤣
Teşekkür ederim, iyi akşamlar , Ben ayrıca panzehir olarak her akşam W vitamini alıyorum.. :D
@İndeepth ne alırsan al geçmiş ola 😅
Hepimize güzel insan. ağzından bal damlıyor.. :)
Yaşandı. Vatan haini olarakta ilan edildik maalesef.
Müslüm Gürsesden : Son Pişmanlık neye yaraarrr diyorum.
Heryerde karşıma çıkmasına rağmen olmadım yine Corona çıksa yine olmam olanlara geçmiş olsun
Olmayın demiştim size bebeklerim kendiniz kaşındınızz 🫢
Pişmanım. Ama zamanında o mahkemeler o kanunlar zorla olcaksınız demedi mi
3 defa oldum hiçbir yan etkisini görmedim şimdiye kadar. Herkeste aynı etkiyi yaratması beklenemez tabi.
mecburen oldum sagligim icin zira olum riski cok yuksek bir virus aslinda her ilacin yan etkisi var basit bir agri kesicinin bile
Aşı olanların kafasını olmayın dedi millet içinde ne b*k var belli değil di zaten bizim millet hep böleydi
Bende pişmanım zorla yaptılar aşı olamayan avm ye giremiyordu napalım ben çok pişmanım ileride çıkacak acısı bizden
Şimdi kahraman oldular ama yarın bir gün para için insanları nasıl kullandıkları ortaya çıkacak
Aşırı kaşıntı olmaya başladı bende aşıyla mı alakalı bilmiyorum
normal ölenler için de aşıyı bahane ediyorlar kafayı yersin dünyaya iyilik yaramıyor aq
Ben çok pişmanım. Bi de aşı yaptırmayanlar geri kafalı cart curt dedik adamlar haklıymış
Aşı olmadım bol bol takviye kullanıp bağışıklığımı güçlendirdim olanlar İçin üzgünüm
Ben tek doz Çin aşısı oldum yine de pişmanım. Bu şirketin yedi ceddinin köküne kibrit suyu bile döksen faydasız bence. Olanla ölmüşe çare yok derler o hesap.
Keşke olmasaydım etrafımda ki çok kişi kalp krizinde genç yaşta gitti
Ben de aşı olmadım da. Biontech Rusların yaptığı mıydı?
Hayır alman
@Molina1 thanks
Hiç aşı olmadım ve pişman değilim 😎
2tane bıobtech oldum herhangi bir sıkıntı olmadı
Sinovac olmuştum biontec değil
Hayır yan etki olmadı
aşı olmadım fundacım
Pişman değilim bir etkisini görmedim.
Ben mecburdum ve pismanim istemeye istemeye oldum