Biontech şirketi koronavirüs aşısının yan etkileri yüzünden yarın hakim karşısına çıkıyorlar. Aşı olup pişman olan var mı?

Selamlar..

Biontech şirketi koronavirüs aşısının yan etkileri yüzünden yarın hakim karşısına çıkıyorlar. Aşı olup pişman olan var mı?

İnanması güç ama çok yakın bir zaman önce 'kurtarıcı' olarak gördüğümüz koronavirüs aşısının büyük boyutlara ulaşan, hayati yan etkileri sebebiyle şirket mahkemeye verildi ve ilk kez yarın dava görülmeye başlanacak.

Yakın çevremde kalp krizi geçiren, bypass olan, hatta kanseri yendiği halde yeniden hastalığı nükseden insanlar var. Aşı payı gerçekten korkunç bir boyuta ulaştı..

Peki sen aşı olduğun için pişman mısın?

#funda

Biontech şirketi koronavirüs aşısının yan etkileri yüzünden yarın hakim karşısına çıkıyorlar. Aşı olup pişman olan var mı?
Cevapla