Selamlar..

İnanması güç ama çok yakın bir zaman önce 'kurtarıcı' olarak gördüğümüz koronavirüs aşısının büyük boyutlara ulaşan, hayati yan etkileri sebebiyle şirket mahkemeye verildi ve ilk kez yarın dava görülmeye başlanacak.
Yakın çevremde kalp krizi geçiren, bypass olan, hatta kanseri yendiği halde yeniden hastalığı nükseden insanlar var. Aşı payı gerçekten korkunç bir boyuta ulaştı..
Peki sen aşı olduğun için pişman mısın?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Ben 2 tane oldum. Ailem de öyle ama herhangi bir yan etkiyle karşılaşmadık. Ki zaten en basit ağrı kesicide bile birçok yan etki aranır. Bilmiyorum sonrasında bir yan etki gelir mi ama. İyi besleniyoruz, temiz organik besleniyoruz bir sıkıntı yaşamadık
Güzel yanıtınız için çok teşekkürler.. :) Sevgiler..
Teşekkür ediyorum :)
Diyetisyen sin bi zahmet iyi beslen