Geçen sene 17 yaşımda durduk yere sebesiz depresyona girmiştim. Sdce yatıp ağlıyodum ve ölmek istiyodum hayat benim için yktu gbi?

1/2 hafta sürmüştü sanırsam çok kötüydü çok. Baştan hasta olduğumu düşündüm böyle bir hastalık varmış araştırdım spnradan ama 1 sene oldu ve tekrarlamadı. sizede oldumu bu. neden oldu acaba bana?
Geçen sene 17 yaşımda durduk yere sebesiz depresyona girmiştim. Sdce yatıp ağlıyodum ve ölmek istiyodum hayat benim için yktu gbi?
Cevapla