Vücuduma yapışan keneyi kendim çıkardım, ekstra bir şey yapmam gerekiyor mu?

Hayatımda ilkkez kene yapıştı bana onu da bu akşam fark ettim ama 2 gündür o bölge kaşınıyordu bu akşam kene olduğunu kesinleştirdim ve cımbız yardımı ile tamamen parçalamadan çıkardım. şu an bir sağlık şikayetim yok ekstra bir şey yapmama gerek var mı bunu bir doktora danışmak veya aşı iğne olmam gerekiyor mu?

Vücuduma yapışan keneyi kendim çıkardım, ekstra bir şey yapmam gerekiyor mu?
Cevapla