Bir tane yumurtayı yakmak için saatlerce koşmalısın. Bi kase cipsi düşünemiyorum bile... bu imkansız. Spor gerekli evet ama zayıflayabilmek için en başta yediklerimize dikkat etmemiz lazım. Ben sürekli spor yapan, hatta koşu ve yüzme şampiyonu olan bir kız tanıyorum ve kız buna rağmen kilolu, yani balık etliden bi tık fazlası. Spor tek başına yetmiyor...
Canının istemesini geçirmek için bir veya iki tane cips yemenden bir şey olmaz, bir kase diye bir şey yazmadım 😇 Bir yumurtayı yakmak için de saatlerce koşmak gerekmez. Bence bu konulara yeniden bir bakmalı okumalısın. Koşu ve yüzme şampiyonuysa ünlüdür biliniyordur, paylaşır mısın ismini kimmiş biz de görelim?
hmm ben yanlış biliyorum o zaman. Eh bir iki tane yeseydim o cipsten zaten bu kiloya gelmezdim ve diyet yapmak zorunda olmazdım. Bütün sorun zaten iştihamın fazla olması. Hayır o kadar ünlü değil, ülke çapında şampiyon değil, sadece yaşadığı ilde.
Hepsinden bu şekilde az az ye, kendine yasaklayınca daha cezbedici oluyor zihninde ve sonuc bu oluyor 😇 Diğerleri ondan daha kilolu veya hantaldır o zaman 😀
Bir de aralıklı oruç diyeti ve herhangi bir rahatsızlığın yoksa dukan birasını tavsiye ederim geçen sene kendime yasaklı yiyecekler koymadan az miktarlarda tüketerek ve kalori hesabı yaparak 3 ayda 13 kilo vermiştim sağlıklı bir şekilde 😊
sık sık yemek zararlı aslında. Yani diyetisyenim de böyle dedi. Kendimi kısıtlamadan da denedim ama o zaman iştahım daha da çok oluyor, yani en iyisi sağlıksız şeyleri hiç yememek. Sağol tavsiyelerin için
onu söyleyenler var ama araştırmalara göre günde 2-3 öğün en iyisi çünkü sürekli yiyince organların hep yemekleri sindirmekle uğraşıyor. Ama uzun süre yemeyince ise hücrelerin kendisini yenileyebiliyor, üstelik daha çok yağ yakıyorsun. Bu yüzden aralıklı oruç diyetini yapıyor herkes. Zayıflamak istemeyenler bile bu şekilde beslenmeli.