
Ben böyle kararsız hava görmedim. Ya ısıt ya üşüt bir karar ver artık, günün gününe uymuyor 😂

Ben böyle kararsız hava görmedim. Ya ısıt ya üşüt bir karar ver artık, günün gününe uymuyor 😂
Sinirleniyorum.
Küfür falan ediyorum. Evden çıkıyorum serin deri ceket alıyorum hava güllük gülistanlık.
Sıcak diye almıyorum akşam yağmur yağıyor 😔
😂
Yağmurluk hep elimde olmaya başladı ne olur ne olmaz diye.
Bakalım ne kadar devam ettirecek bunu, ha bir yandan da aksiyon oluyor nxndkd
Aksiyon mu 😂😂
Kanka hiç mi sövmüyorsun 😂
Havalarin böylesi dengesiz olmasi.. insanlarin şaşırtmasindan daha az etkiler beni.. üşürsem hasta olurum geçer.. çok terlersem de o anlık bi bunalırim.. bu da geçer gider.. ama incinirse insan zor geçer.. hayal kırıklığı zor düzelir.
Vaaay böyle bir cevap beklemiyordum, güzelmiş 😇
Hava durumundaki melankolik ortama uyumlu olmuş 🙃
Peki incinme ve hayal kırıklığı zor da geçse, ne olsa geçer?
Bunun reçetesi kişilerin kendi fitratlariyla ilgili.. kimisi yoğun ama zamanla atlatır kimisi aldırış bile etmez.. çok değişken bu durum..
Sende nasıldır peki?
Sindirmem zaman alır 😊
Farkındalık... 😇
Öyle 😊
😊 👍
Aman efenim bu emoji 👍 bizden 😇
😊 teşekkür ederim
Rica ederim 😀
Bünyem İzmir havasına alışık olunca Ankara ayazında alerjik grip veya öksürüğe merhaba 😊sağlığı olumsuz etkilese de bağışıklık sistemimi güçlendirmek adına keçi kefiri kullandığımdan.
Ben de İstanbul'dan gidince epey farklı etkilenmişyim Ankara havasından 😀 Cidden bir başkaymış 😂
Neyse ki yine bilgini konuşturmuşsun 😇
Keçi kefiri vücuttan zararlı toksinleri attığı gibi diş sağlığına da iyi geldiğinden en basiti 😊İyi ki bursadaki o güzel çiftlik var.
Valla sabahları uyanamıyorum ya ben artık, hiç halim yok. Ankara 'da bi de malum koltuk falan da uçuyor kafamıza koltuk yeme riskimiz de var :(
Aman Adminim malum imam şeederse cemaat da şeedermiş, o yüzden toparlanın 😀
Evet o ünlü koltuğu haberlerde gördük 😂
Cevap
6Cevap
Valla kalın giyinince terliyoruz, ince giyisek üşüyoruz. Kimi klima açmak istiyor kimi klimayı kapatıp cam açmak. Sonuç: Hasalık
2 gü önce güneşten yandık. Şimdi gök gürüldeyip yağmur yağıyor.
Kesinlikle.
Yani daha önce de hava değişimleri gördük, göreceğiz de ama şu son günler iyice keskin oldu...
Alerji/ grip geberiyorum bir haftadır
Acillerde süründüm. Yoksa serin miss gibi havayı çok severim, gezmesi daha rahat oluyor
Kesinlikle...
İkisi aynı anda kötü olmuş, umarım şu anda iyisindir 🙏
O zaman vitamine, olabildiğince dinlenmeye, vücudu sıcak tutmaya, gerekirse ilaca devam 🙃
En fazla 1 hafta daha misafir kalır, sonra yolcu edersin 😇
Sen onu bir de İzmirlilere sor..🤦♀️ sabah serin, öğlen sıcak, akşam üstü yağmur, ardından nem, kapanış kışa giriş..🙄
İnce elbisenin altına bot veya çizme giyen sizdiniz değil mi? 😂
O modamsı bir şey bir kere..😅
Aaaa her an yağmur yağabilir önlemi değil yani? 😂
Bahane bulamadım..😂😂
🥳
Kötü etkiliyor bir güneşli sıcak bir yağmurlu soğuk ne yapacağımızı şaşırdım e tabi haliyle hasta da oluyorum :/
Vitamine yüklenmek lazım 🙃
burada öyle kararsız bir hava yok cehennem sıcakları is coming
Coming geçmiş bence 😂
Yok yok yeni geliyor 😃
Bugün yanıyoruz bugün üşüyoruz kışlıklar ile yazlıkları aynı anda kullanıyorum şu an.
Hahaha bu iyiymiş 😂
Hava soğuk ve kapalıysa olumlu etkiler. Bir de yağmur yağıyorsa keyfime diyecek yok ~ ℳ
Kullanıcı adına da bakarsak, kitap okuma keyfisi oluyor galiba 😀
Sağlığımı etkilemiyor da giyimimi etkiliyor.. Ne giyineceğimi şaşırıyorum.. Sabahtan akşama kadar 4 mevsim yaşanıyor mübarek..
Sorma yaa, hava nasıl diye sorulsa cevabı bile değişken olmaya başladı dakikalarla 😂
Yanımda devamlı yedek kıyafet olduğundan olsa gerek, pek etkilemiyor
İnsanoğlu iklimlerle oynarsa dogaya savaş açarsa böyle oluyor maalesef
Kötü etkiliyor 😶🌫️
Emojiden belli 🙃
Abiş böyle olunca hasta, bitkin oluyorum
Aman dikkat et kendine 🙃
Eeeeevet mesela karın ağrısından ölüyorum
😕
Yıkılmadım ayaktayim biraz yamulurum o kadar
Delikanlı duruşu bozmamak lazım 😀
👍😂
Ruh sağlığımı etkiliyor daha çok.
Ruh halimi etkiliyo
Etkiler 🙃
Parçali bulutlu 😄
*Sürekli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?