Psikolojik rahatsızlıklar uzun süreli nefes darlığı yapabilr mi?

arkadaşlar psikolojik rahatsızlıklar 5 ay kadar uzun bir süre her gün her dakika nefes darlığı yapar mı nefes darlığı hangi organlarla ilgilidir akciğerlerime ve kalbime baktırdım bir şey yok ama hala zorlanıyorum psikolojik yapıyorsun dediler ama kafama taktığım bir şey yok şimdi size detaylıca nlatıcam ve net bi cevap almak istiyotum bakın 10 Şubat gecesi bir anda nefes darlığım başladı bu nefes darlığı bende 1-2 kere olmuştu daha önce ama uyuyup uyandığım zaman geçmişti o gece yine öyle oldu geçer sandım ama geçmedi hala devam ediyor karnımda bii baskı hissediyorum uyurken bir sorunum olmuyor yemek yedikten sonra nefes darlığım çok oluyor gün içinde hep var ama yemek yedikten sonra daha çok oluyor onun dışında baya yürüdükten sonra falan nefesim daralıyor sanki nefes boğazımda birikiyor karnım şişmiyor rahat edemiyorum dediğim gibi akciğerlerimde bir şey yok 2 ayda 3 kere akciğerleime baktırdım 1 kere tomografi çektirdim kalbe de gittim bi şey çıkmıyor sadece tomografide toraks ön arka çapı artmıştır yazıyordu o kadar şu anda da hala zor nefes alıyorum artık rahat rahat nefes alabilmek resmen hayal oldu benim için çok çaresizim sürekli nefesimi kontrol ediyorum burnumdan çıkan hava az gibi geliyor hemen az nefes alıyorum diyorum doktorlar da bi şey bulamayınca daha çaresiz hissediyorum arada çok nadir belim de ağrıyor kbb de gittim 2 kere genel cerrahiye de gittim acillere özele normal doktorlara gittim hatta pazartesi tekrar gidicem sanki nefes almıyorum şu an nefes almadn yaşıyor gibiyim nefes alabilmek için bi çaba vermem gerekiyor gibi hissediyorum karnımda ağırlık var nefes alırken aldığım nefes vücudumu zorluyor onu hissediyorum sanki karnım böyle şişecek de onun şişmesini engelleyen bir şey var gibi şişiremiyorum doya doya nefes alamıyor 5 aydı cehennem gibi yaşıyorum uyurken hiçbir problem olmuyor o zaman uyandığımda neden bunları yaşıyorum ben gerçekten o kadar yoruldum ki artık nefes alırken vücudumun zorlanmasındna bi ağırlık var üzerimde yani anlatamıyorum da nefesim kesilecek sanki akciğerlerimde ve kalbimde bir şey yksa nefesim kesilmez değil mi bana sadece bunun cevabını bile verseniz yeter ha bi de kabızlık var ama o nefesi engellemez diyorlar allah rızası için bir şey söyleyin ben psikolojik olabileceğine ihtimal vermiyorum genel olarak bir şeyleri kafaya takan bir insan değilim zaten karnımda da bariz bir baskı var karnım şişmiyor sanki gerçekten çok zor çaresiz bir durumdayım yaşadığımı hissetmiyorum artık düzelsin istiyorum 5 ay oldu ya 5 ay dayanamıyorum artık sanki her gün kötüye gidiyor acaba doktorlar mı bulamadı hastalığımı böyle bir şey olabilir mi ama o kadar çok doktora gittim ki bilmiyorum yani

Psikolojik rahatsızlıklar uzun süreli nefes darlığı yapabilr mi?
Cevapla