Ölecek miyim nolacağım anlamadım Başım dönüyör geçmiyor Yardım lütfen :'/?

Arkadaşlar 2 gündür sarhoş gibiyim inanılmaz basim donuyor. Herşeyi yazayimki akillarda soru işareti kalmasin aciklamasi kolay olsun. Pazartesi aksam biraz atesim cikti ama çok değil sali günüde sabah kalktigimda atesim vardi ve basim dönüyordu sarhoş gibiydim matematik yazilim olduğu için okula gittim. Sinavdan sonra aldirttim okuldan eve gittim çok az bisey yemistim bu vakte kadar. Max 1 poğaça geceden beri. okuldan sonra çay içtim TYLOLHOT içtim yattim. aksama doğru uyandim ama yok yani ateş düşmüyor yataga giriyorm düşüyor (veya ben öyle sandm) yataktan cikiyorm artiyor. bir olceyim dedim 38.2 cikti. Çarşamba günü aile hekimine gittim nerofen verdi gittim. Ama yok baş dönmesi geçmiyor bugün (perşembe) çocuk hastanesine gittim en iyi sonucu alabilmek için, Ordaki doktor birtakım ilaçlar yazdı 2 gün rapor yazdı üsye ve vertigo diye. Ve bir tansiyon bir kan şeker ölçümü için acile yolladı ve dediki acilden sonra kbb kardiyoloji ve bir bölüme daha gitceksin dedi hatırlamıyorum ama beyinle ilgili olabilr nöroloji sanırsam. Alet yokmuş orda. Neyse tansiyon normal kan şekeri normal çıktı gittim koşuyolu kalp.17 yaş altı için kalp acil yokmuş taa 13 gün sonraya randevu verdi. Ne işe yarayacaksa artık 13 gün böyle giderse ölürüm zaten ben. Neyse arkadaşlar sorum hiç böyle sorun yaşayanınız oldu mu ve neden böyle bir sorun yaşıyor lütfen yardım edin sokakta doğru düzgün yürüyemiyorum millet tinerci hapçı sanıyor :'((
Ölecek miyim nolacağım anlamadım Başım dönüyör geçmiyor Yardım lütfen :'/?
Cevapla