9 ay sakinleştirici ve 5 ay antidepresan kullandım ve bırakalı 5 gün oldu bu süre içinde kendimi halsiz hissettim nasıl kendime gelirim?

uzun süre kulladnım yazdıgım gibi ilaçları şimdi kendimi srsem unutka dalgın ve halsiz hisssediyorum yeniden canlanmak için tavisiyeleriniz nelerdir
9 ay sakinleştirici ve 5 ay antidepresan kullandım ve bırakalı 5 gün oldu bu süre içinde kendimi halsiz hissettim nasıl kendime gelirim?
Cevapla