İçe kapanık biriyim bundan 2 sene önce antidepresan kullanıyordum bir süre sonra bıraktım ve hiç iyi değilim tekrardan?

Başlamalımıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Hastalığım nedeniyle kullandığım zaten beyin uyuşturuyor antidepresan gibi ama o mutluluk vermiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Psikiyatri ye gidip gitmemekte kararsızım bir de
İçe kapanık biriyim bundan 2 sene önce antidepresan kullanıyordum bir süre sonra bıraktım ve hiç iyi değilim tekrardan?
Cevapla