Antibiyotik sonrası yüzde kızarıklık oldu ne yapmalıyım?

Boğaz enfeksiyonu nedeniyle antibiyotik, parol, soğuk algınlığı ilacı kullandım 3 gün, 3. günde yüzümde kızarıklık oluştu. Boğaz ağrım oldukça azaldı ateşim oluyordu ateşim yok. Ne yapmalıyım ilaçları bırakayım mı? Tecrübesi olan var mı?
Antibiyotik sonrası yüzde kızarıklık oldu ne yapmalıyım?
Cevapla