Numaralı lens aldım takması çıkarması biraz zorluyor her takarken elimi yıkıyorum ama yinede mikrop kapicak diye korkuyorum?

Lens hakkında deneyimlerinizi yazın konuşalım.
Numaralı lens aldım takması çıkarması biraz zorluyor her takarken elimi yıkıyorum ama yinede mikrop kapicak diye korkuyorum?
Cevapla