Tırnak yemeyi yeni bıraktım. Zarif bir hal alır mı bu eller. Bide ev hanımıyım çok deterjana maruz kalıyorum haliyle yıprandı

Tırnak yemeyi yeni bıraktım. Zarif bir hal alır mı bu eller. Bide ev hanımıyım çok deterjana maruz kalıyorum haliyle yıprandı

Eldiven kullansaydin bari madem maruz kaliyon ev kadını olmak dünyanın en ağır işi bilirim nemlendirici kullanacan işlerini bitirince tırnak da yeme zaten bütün mikroplar tırnak içindedir sende onları ağız yoluyla vücuduna yolluyorsun yapma bunu kendine
Bıraktım gibi bakalım. Elden gelen bişey yok stres e girince gidiyor. Tirnaklar
Deterjana maruz kaldığınız elinizin renginden belli çok güzel parmak yapınız var lütfen eldiven kullanın maksimum iki aya bu halinden daha güzel gözükür ki zaten güzel 👍
Çok tesekur ederim. Yorumunuz çok pozitif. Hiç dişil degil diyen bile olmuş.💐💐😔❤️❤️
Yahu burada ağır canım var çok aldırmayan kaç kez dişil el görmüş hahahaha tabire bak yahu deterjandan çok normal ama cidden dikkat edin ilerlerse çok daha kötü olur
Doğdum doğalı köyde zor koşullar gördü bu eller ne yapalm dikkat ediyorum. Degisik insanlar gerçekten kırıcı
Ev işi yaparken muhakkak eldiven kullan.
Ellerin fena değil. Tırnaklarına oje 💅 sür. Hem tırnak yemezsin. Hem ellerin daha kadınsı gösterir.
Tesekur ederim. İç sesim olmuşsun resmen bu ara bende eldiven kullanmayı düşünür oldum. Ama rahat temizlik yapamam diye daha uygulamaya gecmedim. Biraz daha uzasın şekil verip oje surecegim 😊
Ellerine sürekli krem sür yumuşacık olsunlar ☺️
Cevap
16Cevap
Hayır düzelmiş bence. Bakıyorsun da sanırım güzel böyle
Yani gece krem falan sürüyorum. Gunduz gene dejerjanla haşır neşir oluyoruz kuruyor. Eldiven kullanacağım artk
Tesekur ederim.
Eldiven kullansaymissin keşke
Zamanla düzelir insalah
Çok mu kotu duruyor
Biraz daha uğraş daha kırıcı olabilirsin
Krem sürüyorum oldugu kadar
eldiven kullan bundan sonra eline de bakım yap krem falan sür kendini iyi hissetmek için ama takma çok
Abla artık yaşlanmışsın sen kocan genç kızlar peşinden koşuyor şimdi elleri pamuk sıcak sudan soğuk suya koymayan üniversiteli seksi kızları arıyor şimdi😂😂
Aynı benim ellerim gibi. Tırnak yemeyi ben de yeni bıraktım.
Toparlarız inşallah.
Erkek elinden farkı yok. Hiç dişil değil bence
Ne yapalım biz doğduk işin gücün içine dustuk. prenses gibi buyumedik
Sigara da içiyorsunuz galiba
Hayır içmiyorum neden ki
Öyle tahmin etmiştim ama yanılmışım demek
Hayır normal el güzel
Tesekur ederim. Gamzeleri çok kaba geliyor bana
Yok yok gayet iyi rengini beğendim en sevdiğim cilt tonu
Tesekur ederim bende bembeyaz olsun isterdim 😂
Yok be beyaz elde her leke belli oluyo bu cilt tonunu herkes beğenir elinizde ki bende çok hoş
Tesekurler ❤️❤️
🌹🌹🌹
Gayet güzel
Tesekur ederim ☺️
yoo iyi
Tesekur ederim 😊
ne iş yapıyosunuz
Evdeym çocuklar var çalışmıyorum bu ara
Bol kremle iyi duruyo
Emekçi elleri
Evet 5yasindan beri tozun toprağın. Koyunun, keçinin pisliği içinde
Güzel eli öpülesi bir kadınsın
Estağfurullah. Tesekur ederim
Rica ederim ☺️
Nasıl bıraktın
Ellerim zarif dursun istiyorum. Heves ettim suanlik stres veren herseydende uzak durarak bıraktım gibi
İyiymiş. Ne güzel
Sizdemi yiyorsunuz
Evet 🤕
O zaman en ufak dudağına batan bir yer olursa hemen tırnak makasıyla kes onu. Surekli başka islerle meşgul ol stresten uzak dur bırakırsın insAllah
İnş. teşekkür
Vazelin sür
zamanla toparlar
Güzeller
İyi güzel
Güzel elin
Tesekur ederim 😊
Rica ederim güzellik
Kötü duruyor
Emekçi elli
90 yaşında mısın
Hayır bilemedin 99
Yaş kaç
Olgun severim 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?