AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Diş cok önemli valla bence kokulucak bir şey yok biraz iğne 💉 acı veriyor oda 2 dakka sonrası zaten aaaa yapıyon doktor 😷 cekip ğüle ğüle diyo byy BY... ve diş cektirirsen kendi eriyen dikiş attır bidaha gitme oraya
Teşekküler :)
teşekkürler :)))
bir güm azı disimin ağrısından duramıyorum. neyse kafaya koydum çektirecem. dediler biri birdaha doktor değil ama çok iyi dış çekiyor. 2 iğne vurdu iki hamlede o disi çekti valla 3 4 santim kök çıktı.
off
yemin ederim ben de senin gibiyim yengem dişçi. hastanede onun önünden kalkıp kaçtım. öl desinler dişçiye git demesinler.
:)) ben karar verdim gidiyorum
ben gitmiyorum valla.
Güncellemeye bak :))
işte o sinirlerin alınması öldürüyor adamı..
Dün gittim dişciye korkacak bir şey yok. Bana temizlik yaptı ama biraz acıdı kanadı falan.
Dolgu için gittiğim de görcem günümü ben :/
:)) hmm
kadına sakın gıtme. bı dısımı cekıcek dıye cenemı elıme verıyordu az daha valla.
Kadına gidiyo
bazı salaklar uyusmadan cekıyorlar dıkkat et maksımum uyusma suresını mutlaka ogren
Baya beklettiler canım :)) 4 saat oldu hala geçmedi uyuşukluk
bend e çok korkuyodum bebek gibi ağlıyodum ama merak etme eline bir cimdik at o kadar :)
Tamam :))
gitmesi gerektiği halde dişçiye gitmeyene Ajdar musallat oluyomuş
ilk aldıgım mesaj bu olmuş olsaydı Koşa koşa giderdim :D
:D:D, Tüh be geç kaldım
:)) aynen
ben anlatsam gitmekten korkarsın benim dişler sağlam köklere sahip her seferin de sıkıntı oluyor daha fazla anlatmim
kanka bir iğne vuruyor varya off.
sakın gitme :D
dizlerim titredi
:D:D
Bu yaşıma kadar iğneden korkmama rağmen iğne hicte acımadı zaten iğneden sonra bisey hissetmiyosun :)
Gidersen en fazla 5 dk canın biraz daha fazla yanacak gitmezsen o diş ağrısını hergün çekecen
:(( haklısın
iğneden korktuğum için uyuşturmadan çektim. sonra dedimki biin tane iğneye razıyım. böyle bir anım olmuştu
:)) teşekkürler
Ehehehehe sende mi korkuyorsun :D
Ben bir kere gittim 4 kisi kollarimdan ceke ceke goturduler ama cekmediler disimi ¬¬)
eyyvahh
Çürük diş ağızda koku yapar ki sen farketmesende fatkedenlerde kırmamak için sana soylemez. simdi sıkıysa gitme ;))
gidiyorum :((
hastalik butun dislerine yayilabilir, yedigin hicbiseden zevk alamaz duruma gelebilirsin. hatta gulusunden bile utanabilirsin. dusunse cok mulusun, ama olamiyosun..
teşekkürler
Diş hekiminin yapacağı en kapsamlı tedavi yarım saatlik diş ağrısından kötü olamaz.
Sonsuz haklısın
Dişçiye gidersen ekime kadar gitmezsende ölene kadar acı çekersin :D :D
3 oldu :D
Ne 3 oldu :D
Senin bu cevabı :))
Hadi ya. d
3 tane cektirdim 4 tane kaldi 2 aydir gitmiyorum kadin beni soruyor asdfghgdd )))
:D fenaa
gidicem ama başa gelen cekilir tam cekicek güldürüyorum onu korkudan bide cok gülen biriyim :p
:))
kanal tedavisi yaparsa hayatın kayar ölmekten beter olursun.
:((
aynen kardeşim o günü unutamıyorum :D
okumuyorum :D
Yaklaşık 5 cm uzunlugundaki igneyi çene dişime defalarca sokup çıkardı her çıkarısında kan fışkırdı öldüm diyorum inanmıyor bu kız
okumuyorum :((
Yan odadan çığlıklar geliyodu bir an kendimi testere filmindr zannettim 2gün bişey çiğneyemedim çok acıdı
okumuyorum :((((
Çığlıkların hastane koridorlarını inletecek
Güncellemeye bak
Burdan bana acı çektiren güzel doktoruma sesleniyorum SENİN BEN MK
:)) benim hekimi tavsiye ederim
bir daha o koltuğa yatarmiyiyım :D
acıtan tek şey anestezi yapmak için vurduğu iğne. onun haricinde herhangi bir acı hissetmezsin. bir iğneye de katlanabilirsin diye düşünüyorum.
Gitmezsen acı çekmeye devam edeceksin. Dişin sökülecek mi yoksa dolgu mu yapılacak?
dolgu
Doktor ağzını uyuşturacak, pek bir şey hissetmezsin.
teşekkürler
Geçmiş olsun :)
sagol
dişlerin çok sarı iğrenç pisliksin. seninle kimse evlenmez evde kalırsın sen. Kızkurusu olursun :)
:))
ikna olmamışa benziyorsun :D deli kız :D
gittim ben :))
valla mı hakikatten mi :))
evet :) 5. bucukta bakacak
Cesaretinden dolayı kutluyorum seni :)) benimde fazlada üst dudağımda 2 tane diş çıkmıştı hatta bitanesi baya bir çıkıtı hügonun tek dişi gibi çıkıyordu :) doktora gittim tel takıcaz dediler 2 taraftanda 1er tane diş çektiler bide içe doğru bir dişim çıkıyordu onuda ameliyatla aldılar :) yani korkulacak birşey yok :)) çok rahat geçiyor.
:)) çok sagol yorumun için
rica ederim :)
şu an gitsen bile ağrın olduğu için en fazla iğne yapıcaktır knk.
tamam
Zaten uyuşturuyolar acı hissetmezsin kasma bu kadar.
teşekkürler
şu hayatta en sevmediğim şey her defasında ağzımı açmak için metal birşey koymaya çalışıyor kusucağım geliyor
kalbim dura bilir
majezik içtin mi bana iyi geliyor
benim dişçi korkum yok ağızım hassas sadece eli bile ağzımın içine değse kusacağım geliyor
:))
Dişçiye git gizli. gizli dişinin üstünde mikroplar imparatorluğu bağımsızlığını ilan edip tüm bedenini işgal etcekler :(
:)) aman allahım
Ikna oldun mu?
evett
ben çok gittim kız sakın korkma sadece bir iğne vuruyolar azının içine uyuşuyo hiç bişey anlamıyosun bile
teşekkürler
Gitmeyeceksen eğer sonuçlarına da katlanmak zorundasın.
Benim dis hekimi arkadasim var ama acayip yakisikli cocuk tam sana gore. ustelik cok kibarca dis yapiyor hadi seni ona goturelim
Yanımda olsa 10 en fazla 15 dk da ikna ederdim ama klavye ile uğraştırma ya beni.
Tamam :D
iğne yapıp uyuşturuyor işte bişey anlamazsın git :))
tamamm teşekkürler
Bende çekiniyodum senin gibi ama hergün ağrı çekmektense gitmek en iyisi deyip gittim.
teşekkürler
Cıks, edemem !!!
Ben ikna olmadım ki seni nasıl edeyim :)))))
:)) gitmelisin
Sen ikna olmuşun bizide ikna edeceksin galiba :))) Ben almıyayım, tırsıyorum ;)
cevaplara bak :))
Dişçiye gitmeyenin çocuğu olmuyormuş vayyy hemen gidiyorum ;)
:D oo
Gitme dişine ip bağla diğer uçunu da arabaya sonra biri arabayı sürsün boşa masrafa gerek yok ^_^
:)) teşekkürler
yav sende ne korkuyosun Be :D
git uyuşturur dişlerini ne gerekirse yapar :)
teşekkürler
Rica sen o boş boş konuşanlara bakma tıp gelişmiş artık eskisi gibi değil.
:))
hadi kalk daha kapanmadan :)
5 bucukta gidicem :))
hadai bakalım geçmiş olsun ;)
sagoll
eywalla.
bende korkarımda dişini çekcekler değil ya? :DD:D:DD
çekmezler
sağlığın için gitmelisin. artık ağrı sıızı olmadan işlerini görüyorlar...
teşekkürler
dişçide birşey yok ki zaten uyuşturuyor ağzını bir iğne acısı hepsi o
pekii
Ben dişçiyi seviyorum bir sorun yok :D Öyle bir korkum da zaten dişini uyuşturuyorlar ve bugün de gidicem
1 saatlik eziyeti çekmemek için :)) Belki de ömrün boyunca sürecek acılara katlanıyorsun.
evett
Hicbisey hissetmiyosun ki uyusturyolar dk lar sonra da agri kesici yuttun mu tamamdir bitti gittiiii
teşekkürler
ne anısı kızım yaa agzına iğne yapıcak halledecek işte sanki açık kalp amleiyatı olacan
:)) tamam
bak nasıl ikna ettim :D
Bir yandan dişini tedavi ederken diğer yandan manikür pedikür yapıyorlar saç bakımı yapıyorlar
neresi?
Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim...
dişçi değil ki diş doktoru o. dişçi diş satana denir
:D tamam abi
Seve seve gideceğin kadar ağrımamış demekki... bence o ağrı baslamadan git yoksa kafamı kesin diye bağırabilirsin
:(( amann
Dişci belki çok yakışıklıdır
elini falan tutar cesaret vermek için
belki evlenirsiniz de
Bu fırsatı kaçırma bence hemen git
:(( ıyggg
ben bu yaz çok gittim hiçte bir sıkıntı olmadı implant bile yaptırdım
anestezı ıyı oldukdan sonra hıç bır şey hıssetmıyorsun ki.
Soyle dusun. biranlik aci cekiceksin ama sonra agrin kalmicak. cunku dis agrisi kotu.
Pedodontist e git annemler beni hep ona götürüyorlar birşey olmuyor
curuk ali mikrop necati
https://m.youtube.com/watch?v=bVD6ykxASHoEvet bir kaşara ras gelsem hemen kapatmak istiyorum
Pardon yanliş soruya yorum atmişim
Bende öyle düşündüm :D , ne sordum acaba diye de düşünmedim değil
Siz devam edin:)
İleride ağrısız güzel günlerin olacağını düşünerek git :)
:)) teşekkürler
Diş ağrısı çok zor gerçekten geçmiş olsun ayrıca sana başka bir gitme sebebi söyleyim eğer çürüğün varsa ağzın çok kötü kokuyodur sana gelmez bu koku ama karşı tarafı rahatsız eder.
Sonsuz haklısın ben gittim :)) korkulacak birsey değil mis
ben gittim korkuyrdum ama gittim iğne vurdu uyuştu sonra hiç bişe hissettmedim
teşekkürler
Emin ol gece cektigin agridan daha fazla canın acimicak. zaten en fazla surmez
dişciye zamanında gitmez isen o dişin yerinde koca bir boşluk hissedeceksin. en kısa zamanda gitmelisin hiçbir ağrısı sızısı olmuyor
herzaman acı çekmek mi yosa çektirip birr bilemedin iki gün mü acı çekmek..
:)) mesaj alındı
bir kere arkadaşım 20 lik dişini çektirtmeye gitti öldü.
ne diyorsun kardeş?
Diş eti iltihaplanmış o da da kanına karışmış zehirlenerek gitti
:((
Şaka laa şaka bişey yok git uyuştuyolar zaten bayan doktor bul bide korkulcak bişey yok yani. Sağlıklı günler
tamam teşekkür ederim
Dişçini değiştir. Yakışıklı bir dişçi bul. ağzınla yüzünle uğraşırken sıkılmazsın.
:)) ok