AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Bu halimle çirkin görünüyorsun gidip gelince güzelleşeceksin
Teşekkürler sorum güncellendi
bir günde 2 kere ameliyat oldum korkma :D apikal rezeksiyon adını bile hatırlıyorum ameliyatın :D
çürük dişin apse yapar daha sonra kana karışır sonra beyin kanamasından geberirsin sorna biri gelir pamugu malum yere tıkar daha ne olsun
Irkildim , güncellendi sorum
canın saolsun
Tamamdır o zaman ödül olarak gel kucağımda 8 kere Zıpla ve beybi beybi beybi oo yee de o zaman
Seni görünce tarkandan acimayacak sarkisini söyleyecek
gidersen ekime kadar gitmsezsen sene sonuna kadar acı çekersin :D
ben gittim bişey olmadı :D bu yeterlimi
bende karar verdim gidiyorum
:D iyi tamam dönünce haber ver merak etmim bak :D
tamam :))
Dişini kaybetmek istemiyorsan gideceksin
istemem elbet gülmeyi çok seviyorum
dişçiye gidersen sana çikolata alırım :D
4 oldu
Gidersen çikolata verirler.
3 oldu :))
Lokal anestezi yapıyor, hiçbir acı hissetmiyorsun.
teşekkürler
Ben dişçiyim buyrun :)
Yok efendim günde bir dişçi görmem yeterli
Dişçi doktorlar yakışıklıymış😄
sen kadar degil :D
Teşekkürler efenim :)
rica.
Git git git güzelim git hiç acımicak :D
:)) tamam
yaparsın koçum ya as tarafı bir diş
Demekki neymiş dişçiden korkulmamalıymış :)
Teşekkürler : D aynen
Rica ederim :D
Dert ettgin seye bak ölmezdn korkma ;)
Teşekkürler :))
Bir daha gitme cok aciyo
:((
en fazla çekecektir korkma öldürmüyor
koltukları çok rahattır :)
Ya öyle
:)))
valla anlatırsam gitmezsin
anlatma ozaman :)
Dişini çektirmezsen ölürsün
:(( oy
Kendimden biliyorum. Diş ağrısı kabir azabından derler o derece yani
Güncellemeye bak :))
Kanki olmaz öyle git çektir o kadar yazdık yanii :p
Yapabilirsin sana güveniyorum
teşekkür ederim
rica ederim efendim gidin tedavinizi olun sonrada sorun halloldu diye belirtin lütfen
tabi kii
Gitmezsen yanın daki erkek tiksinir iğrenir :):)
:))
Aslansın Sen aslan hadi :))
:)) aslanım evet
Dişçiye gidersen şeker vericem :D
:)) tatlıyla aram yok
ben sizi barışıtırırım canım :)
almayayım :))
sen almıycan zaten ben sana alırım canım :)
:D pekii
çok tatlıyım dimi :D
tatlı sevmiyorum
o zaman tuzluyum :D
bilemedin ekşi :F
evet evet yanlış yazmışım çok ekşiyimdir. D
:)))
bana yazsana
eğer dişçiye gidersen sana çikolata alırım
çikolata sevmiyorum
barbie alırım ya da bir ayı
ATV alırsan giderim
kız gibi motor https://mefastmotors.com/images/zza2-atv-large.png
ee :)
bunu alabilecek bende g. t yok
Almanı beklemiyorum,, çikolata ile kandırmaya çalışırken bendeki korkunun boyutunu anla diye söyledim
ne diyeyim bende o kadar ağır ameliyatlar yapsalar kabul ederim de dişçiyi yok kabul etmem... gitme annem gitme bir kadın dişini çektirirken görmüştüm adam dişi penseyle bir çekiyor kadın dişle beraber geliyor acıdanda inliyordu
valla gidiyorsun geliyorsun hiç de bişi olmuyor
bu kadar basit mi?
aynen öyle sorun tamamen psikolojik dişçi de ne oluyor ki?
dişe vuruyor :( psikolojik işte..
ne vuruyor dişe :) zaten ağrıyormuş hergün ağlayıp sızlaması mı daha mı iyi
tamam..
Dişçiye gidersen sana şeker verir dişçi amca.
Ablaydı :)) motorin gibi birsey döktü ağzıma :D
O seni süper kahraman yapacak. Büyüyünce midilliyle süper kahraman olacaksın.
evde iple penseyle kendim cekiyorum
Aman yaa neyinden korkacaksın uyuşturuyorlar zaten
owww çok pis sızlıyor sonradan:))))))
Sen dişçiye gidemezsin :)
Guncellemeyi oku
Demedim bişey dilimi ayarlıyamadım :)
Dişçiye gidersen ölürsün
:(( Gitmeme az kaldı hakkını helaletdostum...
Ağlamak istiyorum seni kaybedemeyiz :(( helal olsun sen de helal et
Guncelleme
dişçiye gitmezsen çocuğun olmaz :)
:S :S
eskiden büyükler öyle korkuturdu ya küçükleri bende seni korkutuyorum şimdi ikna olmuyosun madem korkutup götürecez :)
gitmeye karar verdim :)
çok doğru bir karar vermişsin gitmelisin bencedde :)
:)) gittim korkulacak bir şey yokmuş
yani :)
Edemem cunku bnde gitmiyorum :)
bence gitmelisin :))
Dis curudu eridi bitti 1 yil agridi gitmedim
Gitmezsen seni öpmem.
ya da gidersen seni öperim.
Hangisiyle ikna olursan artık..
gitttim
Geçmiş olsun. :)
:D opucuk istemiyorum
Anlamıştım zaten. :)) İkna ol diyeydi. :)
:) sagol
Ederim gidersen 50 bin nakit
kurbanı kesilmeye ikna etmek gibi bir şey :)
Git git. Git de gör dünyanın kaç bucak olduğunu.
gitmezsen dişlerini dökerim
korkma sinek ısırığı kadar acıycak :D
Bence gitme iyy ağzını oyuyolar resmen
gidersende kendine, gitmezsende kendine.
Yninda olsaydım ben cekerdim
Dis hekimiyim -,-
ne dişcisi iple kendin çek :D
Gittimm
Geçmiş olsun
ağzın çok kötü kokuyor... ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
:D güncelleme yaptım
İkna kabiliyetime hep guvenmisimdir
:D gidiyorum
Gitmene sewndim :)
:)) tşkr
R. edrim en dogru karari verdn sen :)
Hemen gitmen lazım yoksa dişsiz kalırsın :))
gidiyorummm
Hic bekleme vallah diş cok önemli
İstersen misinayla bağlayıp çekelim evde
deme böyle...
o zaman dişçiye gitmelisin
Dişçiye git bir kere öperim :))
iki saate gidiyorum :D
nekadar tatlı canın varmış. dik yürü
:)) igne korkusu var
ine dediğin nedirki boş versene hiç korkma
sanki kafeye çay içmeye gider gibi git
Bence hemen gitmesinin hiç zman kaybetmeden
5bucuk :))
Disci kivanc tatlitugmus 😲😱
sevmiyorum
Discide çikolata veriyolarmis
:((
Bakicak sadece korkma ya kocaman kizsin sen
Çok tatliyiz bence.
kesin..
çükolata veriyorlar mı?:D
4 , 5 kişi verecek dedi ama vermediler
umutlarım yıkıldı :(
mecbur gitmek zorundasın
hayır